Hier is geen geslacht op te zien. Je moet dan echt een 'potty' shot hebben bij 18 weken. Of een nub foto van 12/13 weken dan kunnen we mee kijken
Dit waren de echo’s met 11 weken. Niet heel scherp helaas... View attachment 649497 View attachment 649498 View attachment 649499
waarom laat je heen pretecho doen dan....dan hoef je niet nog 2 weken te wachten.... ik heb hem afgelopen maandag laten doen en heb ook over 2 weken de screeningsecho....maar ben bljj dat ik het eindelijk weet
Oh zie nu dat mijn bericht niet goed is verstuurd. Woon in Brabant en hier doet echt niemand het. Heb het er onderhand wel voor over om richting Zuid Holland te komen! Nu heb ik over minder dan 2 weken de 20 weken echo, maar daarna nog een echo zou ik graag nog willen.
Bedankt voor de reactie Op de website krijg ik meteen de melding te zien dat tot 20 mei geen echo's worden gemaakt Ps. Wat grappig dat we precies even ver zwanger zijn
je moet hem even.bellen! Dit doet hij niet zo via de site. ja leuk he....ben benieuwd wat het geslacht is bij jou.
Hoor net dat de echo's wss vanaf maandag weer mogen. Contact beroepen. Maar goed.. volgende week donderdag krijg ik de 20 weken echo dus daar wacht ik dan maar op.