hey hey!! Na lange discussies, en na het schrappen van mijn favo naam zijn we samen uit een lijstje van 4 gekomen. Eigenlijk 5, maar heb deze naam nog niet aan vriend lief voorgesteld. Welke naam vinden jullie het leukst? of juist niet leuk, en waarom? gr
Lynn vind ik het mooist. Ik kan niet goed omschrijven waarom, gevoelskwestie. daarna vind ik Amy het leukst.
Ik ga voor Charlie, gewoon omdat ik de "Y" niet mooi vind in een naam en al die andere namen dus een "Y" hebben .
Lynn vind ik het leukste. De rest is niet mijn smaak. Lynn vind ik mooi klinken en staat netjes. Voor een mooi lief meisje.
Ik vind Lynn of Yara leuk, lekkere stoere naam! Vind amy te tuttig en hoor je te vaak. Yuna vind ik niks en charlie.. mwah... weet niet wat ik daar van moet vinden. Maar ik vind je stijl namen wel heel erg leuk, succes!
Amy of Yara Lynn heb ik een beetje ordi associaties mee, Charlie vind ik niks tenzij ze sowieso butler wordt en Yuna vind ik zo bij elkaar gesprokkeld. Yara´s die ik ken zijn allemaal leuk en Amy vind ik gewoon wel leuk. Zou zelf alleen Aimee spellen Ik zou denk ik voor Yara gaan al staat geen van de namen in mn top10.
Ik heb gestemd voor Lynn. De namen klinken allemaal leuk, maar zou ze zelf niet kiezen! Succes met kiezen!
ik kies voor Lynn of Yuna. Mijn kleine heet Zoë Lynn(als roepnaam) en ik vind Lynn echt een mooie naam (maar Zoë ook haha). Als je een bijzondere naam wilt dan zou ik Yuna kiezen.
Ik vind Lynn en Charlie heel erg leuk, afhankelijk van jullie achternaam. Amy is ook mooi, maar met Yara en Yuna heb ik helemaal niks...
hey hey, Bedankt voor jullie reacties. leuk om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn. Ik vind het leuk om te horen wat anderen van onze namen vinden, en aangezien niemand het hier mag weten bespreek ik het graag met jullie. Op het moment vind ik Charlie erg leuk, en vorige week stond Lynn nog op 1. Yuna vind ik ook nog steeds erg bijzonder Maar het veranderd zo vaak, ik weet het gewoon echt nog niet, gelukkig heb ik nog 18 weken!! Ga vooral door met je mening geven!! gr.
Helemaal mijn smaak deze namen..!! Ik heb alleen niks met Yuna. Amy vind ik het leukste klinken, maar ik vind Emy een leukere spelling.. Als het echt om deze spellingen gaat, zou ik voor Lynn gaan, of toch voor Yara... Hmmm, ik snap dat je moeilijk kunt kiezen, succes!