Wij zijn op zoek naar wat inspiratie. Ik zie door de bomen het bos niet meer, er is zoveel veel, maar daardoor weinig leuks gevonden. We weten nog niet wat het wordt. Ik hou (denk ik) van Nederlandse namen, of in ieder geval namen die op z'n Nederlands uitgesproken worden. Waar we nu aan denken: Iris Esmee Thomas Pepijn Jorick Graag van jullie soortgelijke namen.
Babet Benthe Carlijn Eline Elise, Elisa Emma Feline Femke Fleur Floor Hanna(h) Irene Isabel, Isabelle, Isabella Julia Julie Jasmijn Lauren Lieke Lotte Meike, Maaike Merel Milou Naomi Nora(h) Nienke Philou Rosalie Sara(h) Sophie, Sophia Veerle Casper Chris Daniel David Fedde Florian Hessel Hidde Jasper, Jesper Joris Julian Lucas, Lukas Matthijs Milan Melvin Micha Olivier Raphael, Rafael Rogier Ruben Silvijn Samuel Simon Thijmen T(h)obias
Hier een bos van slechts tien bomen per geslacht Dat is vast overzichtelijk. Gezocht op namen in een beetje dezelfde stijl als de namen die je noemt. Voor een meisje: - Elize / Elise - Amber - Sofie / Sophie - Emma - Rosa, Roos - Anouk - Jasmijn - Hannah - Anniek - Merel Voor een jongen: - Tobias - Casper / Kasper - Bastiaan - Lars - Niels - Jurre - Timo - Jasper, Jesper - Niek - Tijmen / Thijmen Ik vind Iris en Jorik trouwens erg leuke namen
Anouk Milou Romée Fenna Fleur Nina Norah Sarah Maud Myrthe Jasmijn Floor Meike Sophie Anna Eline Renée Carlijn Maarten Bram Ralph Matthijs Thijmen Valentijn Damian Milan Ruben Jelmer Olivier Nathan Julian Wessel Morris Tristan
Hahaha ik wíst dat iemand dit zou zeggen Maar als ik signalen opvang als 'bomen' en 'bos' en een beetje die onrust en wanhoop opmerk, kán ik me best inhouden, verrassend genoeg
Verrassend! Mocht je tijd en zin hebben, ben ik nog wel benieuwd naar je iets langere lijstje, m'n man houdt nogal van wegstrepen En hier zat m'n wauw gevoel nog niet tussen. Maar misschien moet ik het maar gewoon bij Iris en Jorik/Thomas houden.
Iris, Thomas en Pepijn zijn leuke namen! Anne Eva Ilse Marlies Sanne Elise Amber Laura Marit Eline Bas Tobias Matthijs Tim Ruben Jonas Noud Robin Niek Laurens
Hahah ik had inderdaad nog wat in een documentje bewaard Nog steeds best bescheiden, dus meer zoeken is eventueel nog mogelijk (Grappig trouwens, ik heb een nichtje Iris met broertje Thomas! Hun oudere broer en zus heten Agnes en Wessel) Benjamin Bram Daniël David Dion Eelke Fabian Friso Hessel Ivar Ivo Jochem Jonas Joppe Joren, Joran Joris Julian Jurriën Lucas Marcus Matthijs Maurits Menno Ralf Rens Rik / Rick Roan Sebastiaan Simon Stef Sven Sybren Tim Twan Yannick # Anne, Anna Annika Carlijn / Karlijn Charlotte Daniek / Danique Dorien, Dorine Ellis Eva Fleur, Floor Lisa, Lise / Lize Liselot / Lizelot, Liselotte / Lizelotte Madelief Manouk Mara Meike, Maike, Maaike Merle Mirre Mirthe / Myrthe Nadine Nynke / Nienke Sanne Silke Tessa Tirza / Tirsa Vera Willemijn