Dé jongensnaam krijgen wij niet gevonden! En ik heb het idee dat hij ook niet bestaat...heb al zoveel sites/boekjes e.d. doorgenomen, maar voel nergen dé klik. Dus nu hier maar een poging. Waar we van houden? Nederlandse namen, niet te moeilijk en niet te lang (1 of 2 lettergrepen), maar ook niet té populair. Namen die we hadden maar toch iets bij missen: Gijs Tijn Teun Jurre Thijmen Mats Jens Siem Mees Thije Jelte Sil
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er een paar namen uitgehaald, die ik eens met manlief ga bespreken. Er zitten een heleboel leuke bij, maar die dan weer niet kunnen omdat ze al bij familie en vrienden voorkomen. Deze zal ik eens onthouden: Seppe (die hadden we al eens op een lijstje, maar helemaal vergeten!) Fedde Jort Meer reacties zijn altijd welkom!
Mijn jongste zoontje heet Jens. Dit was ons lijstje: Noud Brent Mels Jonne Mats Stan Stef Nils Niek andere nederlandse namen: Rens Chiel Wout Jans Roel Bart Joost Guus Loek Bram Joep Pim Ferre Jorn Kars Siebe Tijn Twan Timo Levi Kris Jelle Sjoerd Melle