Ik trap af! Onze dochter heet eniveL en haar tweede naam is eemoR (beide namen omgedraaid natuurlijk ) Als ik nu zou mogen kiezen zou het waarschijnlijk June (op z'n Nederlands uitgesproken) zijn geweest, met dezelfde tweede naam. Deze naam hebben we uiteindelijk niet gekozen omdat onze beide namen ook met een J beginnen. Echter is deze naam nog steeds niet 100% uitgesloten voor een eventueel tweede kindje. De namen obsessie blijft
Olivier Die naam waren we verliefd op alleen werden er teveel Oliviertjes geboren dus zou t verwarrend worden als bv mijn vriendin het had over spelen bij Olivier haha. Wou geen gedoe met 'mijn Olivier'
Kayley Michelle zou Jade Robin zijn. Shay Colten zou Seth Caleb zijn. Declan Nash zou Lennox Jagger zijn.
Isaben. Heb ik ooit een keer gehoord en was eigenlijk gelijk verliefd, maar we durfden het toch niet echt aan. Omdat iedereen dan waarschijnlijk haar hele leven lang denkt dat ze Isabel heet en dat het om een typfout gaat. Ze heet nu Iben, dus dat lijkt er heel erg op, maar af en toe denk ik toch 'Hadden we haar niet Isaben moeten noemen?'
Dochter hetzelfde, zoon toch z'n tweede naam als eerste. Nu gebruik ik die regelmatig als roepnaam, maar man weigert dat ook te doen
Ik had alleen de jongste dan een andere naam willen geven. Die wilde ik graag Noah noemen, maar dat wilde man niet. Man had de jongste graag Matthias willen noemen, maar dat vond ik niet mooi. Het werd een naam die allebei op de tweede plek stond. Bij de oudste waren we er meteen uit en hebben nooit getwijfeld.
Ik zou dan voor de naam Elodie gaan. Prachtig! Ik hou van Franse namen, maar heb mijn dochter een echte Hollandse naam gegeven
Julius is de 2e naam van onze oudste. Dat vind/vond ik erg jammer, want had die naam achteraf wel graag aan de jongste gegeven.
Hier juist net even anders: als ik zou hebben geweten dat we één zoon zouden krijgen, zou ik de naam die ik nu voor een evt. derde kindje heb, graag op zn minst als één van de namen van onze zoon hebben gegeven. Helaas ziet het er steeds meer naar uit dat er hier geen derde kindje gaat komen
Dan zou ik ze weer Bruce en Ashley noemen. Die namen passen gewoon perfect bij ze. Ik kan me ook geen andere namen voorstellen bij deze kinderen! Dus geen spijt van na 11 en 9 jaar En dat terwijl ik mijn dochter Jema Shirley (mijn moeder) wilde noemen. Man vond Jema vreselijk, dus nu heet ze Ashley Jema. Als tweede naam vond hij niet erg. Ik zou het niet meer veranderen als dat kon. Moest gewoon zo zijn denk ik. Bruce heet Bruce Angelo. Tweede naam is de voornaam van zijn vader.
Ik zou de oudste denk ik Kai noemen, omdat ik deze naam wel bij hem vind passen. Al vind ik de namen van onze kinderen nog steeds mooi.
Snap ik, het is ook niet onoverkomelijk, want vind de naam van onze jongste ook erg mooi. Die wilde ik bij de oudste al maar keurde hij niet goed. Julius blijft echter echt hangen en zeg nu steeds vaker beide namen tegen de oudste . Ik zou ook nog graag een derde willen, maar dat is onverstandig en vindt het dan wel erg jammer dat de naam die er nog ligt voor een meisje ongebruikt blijft.
Ik zou weer dezelfde namen geven alleen met iedere een 2e naam/vernoeming er bij. M. Dina (van Berendina) K. Corne (van Cornelis en Cornelia) R. Jurja (van Jurjen)