Een jongetje! (wel even wennen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joy1980, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    twee jongens en ik had ook lichte voorkeur meisje, maar ik weet uit ervaring als het eenmaal op je buk lligt voel je niets dan liefde! het geslacht is dan echt niet meer belangrijk!

2. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Leuk om te lezen hoe iedereen er mee omgaat en hoe jullie erover denken!
    Weet het nu 3 dagen en ik vind het steeds leuker worden!
    Ik kan niet wachten tot hij er is!

3. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Hier ook steeds gedacht dat het een meisje zou worden, met de 20 weken echo feliciteerde ze ons met een zoon. Mijn vriend en ik moesten alleen maar lachen, we konden het niet geloven haha. We zijn gelijk op jongensjacht qua spulletjes gegaan en we waren er zo aan gewend. Nu nog 3 weekjes en dan zien we hem in het echt, dus is wel heel spannend allemaal. Fijne zwangerschap verder!!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik was er met de eerste zwangerschap heilig van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen.
    Met de 20 weken echo (2x laten doen daar ze er niet goed voorlag om het hartje te bekijken) konden ze het geslacht niet niet.

Met 24 weken een geslachtsbepaling laten doen, en overduidelijk een meisje. Weet nog wel dat ik heb gevraagd: Weet je het zeker???
    Beduusd de kamer uitgelopen (omdat mijn "moeder gevoel" er naast zat), en later op de dag een grote glimlach op mijn gezicht.

Mijn man kon zijn geluk niet op: Een dochter!!!

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Hier zwanger van een twee eiige tweeling, kan dus alle kanten op.
    Als ze het kunnen zien weten we het woensdag. Het maakt me echt niet uit, als ze maar gezond zijn.. En natuurlijk een meisje en jongen zou fantastisch zijn, maar 2 meisjes of 2 jongens ook!

Deel Deze Pagina