Ha, meer kale baby's, hihi. Ik vind het ook superschattig hoor! Is echt nog een beetje baby zo. Ze heeft ook heel blond haar, dus wat er groeit zie je alleen goed in het zonlicht.
Hier heb ik het ook, ze is niet kaal maar echt veel haar heeft ze ook niet, al begint het nu bovenop wel te groeien. Manolito had al een bos haar toen hij werd geboren en nog steeds, hij moet echt vaak naar de kapper.
hier bijna 1 en het begint nu een beetje fatsoenlijk te groeien. maar idd wel heel lichte kleur dus je ziet het nog nietzo goed. idd blijven ze nog even baby!
Hier al bijna een jaar, en nog heel weinig haar... Het is inderdaad wel schattig, maar mensen denken ook vaak wel dat ze veel jonger is... Had zo graag op haar eerste verjaardag een schuifspeldje in willen doen, maar helaas....
Ons meisje heeft ook erg weinig haar! Het begint nu een beetje te groeien. Alleen in haar nekje heeft ze een donker matje! hahaha En die valt goed op omdat ze ook een beetje een ligplek op haar achterhoofdje heeft (slaapt nooit op haar buik)! Ik was ook lang kaal, maar heb nu genoeg haar! Dus komt goed, maar wanneer? En ach, het staat inderdaad ook wel erg schattig!
hier een meisje van 25 maanden met niet zo'n hele mooie dikke haardos en wordt ook vaak aangezien voor een kereltje Ik moet zeggen dat het nu wat voller wordt en het lijkt iets te gaan groeien...dus ik houd hoop
Hier ook een meisje met weinig haar. Het begint nu een beetje te groeien. Ben benieuwd of ze krullen krijgt want papa heeft krullen en was ook lang kaal. Zoonlief had bij de geboorte al flink wat haar en die moest met 7 maanden al naar de kapper.
Mijn zus is meerdere keren haar haren verloren als baby. De laatste keer was toen ze 1 jaar was. Omdat zussen altijd plagen noemden wij haar wel eens gekscherend biljartballetje als we het over de babyfoto's hadden (ze is ouder dan ons). Maar helaas zijn we er wel voor afgestraft want mijn zus heeft nu het dikste en volste haar van ons alle drie!