Kattenpies lucht

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Even klagen hoor..

Het ruikt nu al ruim 3 dagen naar kattenpies in het trappenhuis. Niet helemaal beneden, maar wel op onze etage en volgens mij 1 naar beneden ook.
    En die lucht komt mijn huis binnen :(

Nou mogen we hier geen huisdieren, dus of iemand heeft wel een berg katten en maakt weinig tot niet schoon. Of iemand heeft een meth lab ofzo en dat zou toch wat minder zijn, die kunnen ontploffen.

Wat ruikt er nog meer naar amoniac/kattenpies?

En zou ik hier over kunnen klagen bij de onderhoudsvereniging?
    We hebben laatst al geklaagd over de buren ( zie een ander topic van mij) dus ik bel liever niet weer...

En als iemand katten heeft, zou je die toch ook wel eens moeten horen?
    Gatverdamme, heel mijn huis meurt en ik word er bloed chaggo van :(

Ik probeer me voor de geest te halen hoe een dood beest ook alweer ook, maar het is nogal lang geleden dat ik een dode muis heb geroken haha
    Zou dat het kunnen zijn? Misschien ligt er wel een dode rat op zolder in het trappenhuis ofzo...

Blegh :x

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    het enige wat bij mij te binnen schiet als ik het lees is idd een wietplantage....

vervelend hoop dat de lucht snel weg is!

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ruikt een wietplantage ook naar ammoniac? Geen idee, nooit een wietplantage geroken eigenlijk :cool:

Ik zou ook niet weten hoe ik erachter moet komen waar het vandaan komt, kan moeilijk bij alle 7 andere apartementen gaan aankloppen en vragen of ze een plantage ofzo hebben :D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Is er niet een vreemde kat van buiten het trapportaal binnengeslopen en had ie hoge nood?

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ja dat dacht ik eerst ook, maar al ruim 3 dagen? Ik heb ook nergens een kat ondekt trouwens :(

En de ene keer ruikt het heel sterk en de andere keer ruik je bijna niets ...

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Nou ja een wietplantage ruikt naar aceton althans zo ruik ik het haha. maar blijft zo'n sterke geur...

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    t enige wat je kan doen is bijv in hoekje kijken, of tegen deuren, vaak zijn t katers die sproeien. Wat je zou kunnen is er een beetje wasverzachter overheen kunnen gooien, deze lucht overheerst zo erg. Vind je t vast niet erg meer om er te lopen, ( werkt ook goed in huis)
    Anyway ik kan me ook voorstellen dat je er niets aan wil doen. In iedergeval geen chloor gebruiken, dit trekt katten aan. Hoe fris t ook ruikt, katten zijn er gek op !
    sterkte!

Deel Deze Pagina