oeps gebroken glas telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb net me telefoon laten vallen oeps maar het hele scherm is gebroken shot ik baal nu heb ik een verzerkering voor mijn telefoon krijg ik dit vergoed??Zit bij Vodafone heb de verzekering van 7 euro per maand het is trouwens een htc.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Als je verzekerd ben wel... Waar zou je anders verzekerd voor zijn :D

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

heb deze week al 2 htc's gezien met een gebroken scherm, jij bent de 3e al zie ik het niet.

ligt het aan het vallen of kunnen die htc toestellen nergens tegen?

omdat je verzekering betaald zou het wel kunnen dat je het terugbetaald krijgt maar het is een moeilijke, hij is gevallen, ik weet niet wat er allemaal onder die verzekering staat?

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Moet je even de kleine letters lezen. Mijn broer had een verzekering voor zijn iPhone. Toen het scherm brak heeft hij hem laten aken maar bleek er een eigen bijdrage aan vast te zitten van 150 euro. Beetje jammer aangezien zijn vriendin geen verzekering had en zij hem een maand eerder voor 80 euro had laten maken. Naar mijn idee dus een beetje oplichterij.

5. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hier is de onze ook een tijdje geleden kapot gegaan.
    Wij hebben het van de gewone verzekering (inboedelverzekering?) teruggekregen, omdat 1 van de kinderen het had gedaan, dus misschien wel slecht om te zeggen, maar waarom zou je dat ook niet doen?
    Het koste wel 160 euro.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    ff off topic dat ligt niet aan de htc toestellen. Je wil niet weten hoe vaak die van mij al op de grond is gevallen. Het is meer geluk hebben hoe je toestel valt ...

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Na ik ga maandag even naar de Vodafone winkel en even vragen wat ik kan doen dus zou vast goed komen

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik denk precies op een zijkant hahahahaha

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

En waarop ze vallen denk ik ook.. Straattegels komen harder aan als vloerbedekking of zijl

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb vorige week heel zachtjes onze samsung tablet laten vallen en wordt gewoon vergoed door de inboedel verzekering (wel top dekking). Gewoon verteld wat er gebeurd is... geld is meteen overgemaakt.

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik heb die van mij al ruim een jaar en geloof me ik ben echt en kluns soms...:D
    in de badkamer, op stal, op straat...overal heeft ie al eens op gestuiterd....en hij doet het nog steeds :$hahahah.

wellicht een idee om een hoesje erom heen te doen, ik heb er een die enkel om de achter en de zijnkant zit, dus t scherm zelf is vrij om te gebruiken... zit wel een randje om dus dat geeft een beetje bescherming.

Succes !

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Precies :D

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mocht de verzekering het niet vergoeden, ga eens naar de telefoon-Turk, zal er vast wel 1 in de buurt zitten.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hmmm herkenbaar! Hier was het alleen een samsung.
    Maar bij mij werd het ook vergoed door de inboedelverzekering.

15. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Je hebt je verzekering via Vodafone zelf? Dan moet je even in je papieren kijken want dan moet je zelf naar de verzekeringsmaatschappij bellen en vertellen wat er gebeurd is. Dit valt er trouwens onder hoor! Je krijgt van hun dan een goedkeuringsnummer en daarmee moet je dan naar de winkel. Hun kunnen hem dan opsturen voor je. Je hebt waarschijnlijk wel een eigen risico van 40 euro en dit wordt eenmalig bij je Vodafone rekening gezet wanneer je toestel terug is! Mocht je het nummer van de maatschappij niet hebben kan ik dat vanmiddag even voor je opzoeken want moet toch werken haha

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ken er ook 2 met een kapot htc xl scherm. Reparatie is 189,00 euro. Zusje was niet verzekerd en betaalde dus de volle mep en wij hebben onze aansprakelijkheidsverzekering aangesproken voor de htc van mijn vriend die ook kapot is. Gelukkig vergoeden die wel (alrisk). De meeste telefoonverzekeringen kennen een eigen risico. Bij htc kunnen ze niet enkel het scherm vervangen waardoor je het alleen door htc zelf kunt laten maken en de kosten erg oplopen. Andere merken kun je op de hoek van de straat laten maken maar de htc dus niet. Ik zelf heb de iPhone 4 en die is al wel 100x gevallen op straat, binnen, badkamer etc maar is nog nooit stuk gevallen. Htc is erg zwak naar mijn idee

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    ??? Htc alleen door HTC zelf kunnen repareren??? Ken genoeg zaakjes die het kunnen en doen ook! Het enige is wel, zit je toestel nog in de garantie en je laat het repareren door een niet door HTC erkend bedrijf is ook je garantie weg! Maar daar is bij flowertje sowieso geen sprake van...

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben de htc xl en zijn een paar gsm duppies langs geweest. Niemand wilde het doen omdat niet alleen het scherm maar ook de plaat eronder vervangen moet worden. Uiteindelijk zijn we dus bij htc zelf terecht gekomen. Misschien heb jij geluk gehad :)

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn iphone glas was ook een keer gebroken en is verzekerd. Ik moest wel een eigen risico van 50 euro betalen en ik kreeg een nieuwe iphone omdat ze dir niet konden maken..

Maar is zon inboedelverzekering dan een familiale verzekering?? Sorry ben van belgie.

20. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Heb mijn samsung galaxy s2 ook laten vallrn en het scherm is kapot...
    Helaas viel hij precies plat op het scherm. Terwijl hij daarvoor al van het paard op de tegels gevallen is... Drie keer van de trap... En zo nog wel wat stuiters heeft gemaakt. Nu viel hij van de bank en was hij kapot...

Ik haal alles eraf en gooi m kapot tegen de muur.... Dan krijg ik gegarandeerd een nieuwe telefoon...

Deel Deze Pagina