Mijn vraag is welke kleur dit ongeveer is. Heb dit een paar jaar geleden gehad en wil dag graag weer, alleen weet niet meer welke kleur het is. Heb laatst mijn haar geverfd maar is donker en meer rood (vind het zelf ook leuk en is na 28 wasbeurten er weer uit), maar zou ik dat zo weer kunnen verven? Foto 2 is hoe het nu is.
Die bovenste foto zou ik zeggen loreal casting gloss 634 Een goud/koper tint. Google die kleur maar eens.
Wat een hoop kappersvragen vandaag op het forum haha! Ik vind de kleur op de eerste foto erg mooi. Geen idee welke kleur het is, ben geen kapster. Maar mooi is het wel.
Zal een Googlen! Sneeuwklokje, haha ja dacht nou dan zet ik mijn vraag voor de kappers er ook even bij!
Die kleur zou best kunnen kloppen! Zou ik dat er gewoon over heen kunnen verven met wat ik nu heb of zou dat niet pakken? Wat zou ik dan eerst moeten doen?
Je eerste foto lijkt op een 5.75 van Wella. Als je die met de colortouch opzet moet je aardig in de richting komen.
Ik denk dat je dan voornamelijk de gloed veranderd, qua kleurhoogte ligt het redelijk dicht bij elkaar. Maar als je nu nog even 2 weken goed je haar wast met anti roos shampoo, zal deze kleur een stuk meer vervaagd zijn en dan zal de kleur wel goed pakken.