Hey... Morgen ouderjaarsdag... In 1e instantie had ik gezegd dat ik gewoon zou werken toen gingen we ineens oud en nieuw vieren met vrienden hier thuis totaal mannetje of 15... dus dacht misschien is het dan wel handig om vrij te vragen... Dus ik vrij gevraagd kon het niet meer omdat er al te veel mensen vrij waren, jammer maar helaas... we hebben allemaal plannen gemaakt met de collega's lekker rustig aan, lekker oliebollen eten ect ect... Nu belde net mijn coordinator dat ik toch wel vrij kon nemen morgen, maar ben al zo ingesteld dat ik morgen ging werken dat ik het gewoon even niet meer weet... Alle boodschappen zijn binnen huis is zo goed als geboend... Aan de andere kant is een rustig dagje misschien wel lekker... wordt een lange avond en ben ook net 5 weken zwanger.... Dagen heb ik ook nog genoeg... Kan geen beslissing nemen helpen jullie me even de eeuwige twijfelaar...
Geef je vrije uren anders maar aan mij, haha! Ik moet morgen gewoon werken en heb echt geen zin.. Dus als ik jou was zo ik morgen gewoon lekker gaan genieten van een lekker dagje vrij! Fijne jaarwisseling alvast!
Jullie zijn tenminste duidelijk... had ik even nodig... Baal alleen dat ik nu morgen extra tijd had gehad om lekkere hapjes te maken en vanmorgen alles al gekocht heb voro een makkelijke versie Kan altijd nog wel wat hapjes maken misschien zag ook zulke lekkere op het forum hier... Bedankt voor jullie reacties...!
Als je je eenmaal ingesteld hebt op een dagje vrij ben je daar ook in 1 seconde aan gewend hoor! Lekker vrij nemen!
Jah heel vaak! Ik kan niet goed tegen verandering, en al helemaal niet op het laatste moment! Ookal is het dan plots wel een dagje vrij of niet... vaak ben ik dan toch geneigd gewoon te gaan werken omdat dat nou eenmaal zo in mijn hoofd zat. Mijn vriend moet dan vaak tegen me zeggen, neem gewoon lekker vrij en geniet! ... en dan denk ik ohja, eigenlijk is dat toch veel fijner!