we willen in de herfstvakantie naar de zon met onze drie kids van 8,6 en 3., echter wel naar een huisje/appartement met 3 slaapkamers. En enigszins betaalbaar.. dus misschien de huurauto laten zitten? Waar is het zonnig en warm genoeg om lekker te kunnen zwemmen nog? En waar vind ik een huisje? Tips enorm welkom
De Costa Blanca heeft nog prachtig weer in die periode. Accommodaties in overvloed.. Micazu, Novasol, Topictravel,Interhome..
Wat noem je enigszins betaalbaar? Wij zijn bijv naar Lanzarote geweest, wat volgens mij het hele jaar wel lekker vertoeven is, maar daar zit je niet voor 500 euro de week zeg maar. En is een huurauto wel een must.
Rondom Alicante is het inderdaad nog heerlijk om die tijd! Een huurauto kost je in die tijd van het jaar ongeveer €40 voor een week, dus dat is ook het geld niet! Er zijn genoeg particulieren die hun huis aanbieden, kwestie van googlen. De zee is trouwens ook nog heerlijk qua temperatuur in die tijd.
o, joh wat goed! mocht iemand een specifiek huis als aanrader hebben.. ik hoor het graag! en andere landen? griekenland bijvoorbeeld? Canarische eilanden (vaak niet zo mooi en duurder denk ik?)?