Een keer onbeschermd seks.. En meteen raak?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb je al een testje gedaan?

2. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Cben ook benieuwd

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Haha nee.. mijn nod volgens mijn originele 'cyclus' is volgende week zaterdag pas, maar als ik uitga van mijn eisprong op die twee dagen dat ik eiwitachtige afscheiding had (18e laatste dag) - dan zou ik vandaag ongi moeten worden.. vandaar wacht ik tot morgen. Daarnaast kan ik pas 14 dagen na onbeschermde seks testen.. iets vroeger zou kunnen maar ben bang dat morgen te vroeg is(?)

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh spannend!! Ben benieuwd of het raak is:)

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou.. ik controleer iedere dag mn baarmoedermond en zojuist was het keihard en hoog.. ik probeerde er wat slijm uit te halen maar ik kreeg wat roze afscheiding.. dus ik denk dat t niet raak is.. alleen nu heb ik niks in mn onderbroekie en aangezien m'n bm ook keihard is .. hij moet toch juist zacht zijn als je ongi wordt!? Miss heb ik teveel gefriemeld *oeps*

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou.. nog steeeds niks! Heel af en toe dep ik hele rare rekbare rood/roze sliertjes maar thats it! Geen ongi of iets te bekennen nog.. alvast een inlegkruisje ingedaan maar echt pff m'n lichaam.. snap er niks meer van -_-

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Even een testje doen misschien??

8. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Jeetje wat spannend TS! Ik herken al jou klachten hoe je je nu voelt en zie hieronder het resultaat! Ik was trouwens nog steeds op eerste ongi aan t wachten en was er ook nog niet mee bezig.
    Succes hoor!!

9. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik had veel last van mijn rug en rechterlies. Nooit bruine afscheiding gehad maar wel 5 dagen roze. Vlak voordat ik toen eigenlijk ongesteld moest worden Had ik doorzichtige afscheiding. Ik had geen heftige krampen maar wel opeens een heftige steek bij een verkeerde beweging. Mijn "clue" waardoor ik een test wilde doen was omdat ik in de nacht naar de wc moest. Ik ben heel benieuwd naar je test. Succes!!

Deel Deze Pagina