een kei van een uitspraak

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Of als het eten er niet "mooi" uit ziet:

"ach waar het heengaat, hangen ook geen schilderijen:D"

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuke opmerkingen.

ik ben zelf ook wel erg gevat maar de meeste opmerkingen van hier maak ik ook.

wel toen ik een keer uit ben geweest en niets gedronken had maar erg meling.

we reden langs een groepje fietsers en ik doe het raam naar beneden en ik roep dus echt doodsimpel. hey je wiel draait!!! en die vent stopte om te kijken!! we kwamen niet meer bij van het lachen.

hier aten we altijd wiesneusjes met apensteertjes

3. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Hier altijd als zoon weer eens is gevallen en heel dramatisch blijft liggen huilen:Kom hier,dan zal ik je oprapen.En dat werkt dus,want hij staat op en komt naar mij toe gelopen.Vaak is het huilen dan ook gelijk over.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@charan, whahahaha dat is wel erg grappig.

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Zo aten wij vroeger regelmatig 'stront met striepkes'..;)..

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan en ik had je naam nog goed ook zie ik..:D ta da!

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn moeder zei altijd: "husse met de neus er tusse" flauw....

8. Skye

Skye Niet meer actief

Als iemand opeens rood aanloopt omdat hij/zij zich schaamt ofzo dan zeg ik altijd: "he, doe eens een tomaat na!!" Met daar achteraan gelijk: "Ho ho, niet de hele kist!!" Hihihi, en uiteraard lach ik dan zelf het hardst.

En in plaats van "proost", zeggen wij altijd "Op je bolle ogen". En waarom......omdat mijn man een keer op Lanzarote was en ze daar aan de bar zaten en hij aan een vriend duidelijk wilde maken dat er iemand achter hem zat met hele bolle ogen! Dus sindsdien is het proosten met de zin : Op je bolle ogen!

En als mensen haast hebben, zeg ik altijd heel wijzelijk: "Wie haast wanneer ie rust heeft, heeft rust wanneer ie haast heeft!!" Moeten ze ook even over nadenken hoor! Maar het is wel zo hihihihi

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aha...nog zo'n lollige moeder..;) dat zei die van mij dus ook altijd...jhahaha

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik probeer me nu dus al de hele ochtend te bedenken wat mijn moeder nou ook alweer zei op de vraag "wat eten we?". En nu zie ik dit voorbij komen en ja hoor...dat was 't....Hussen met je neus ertussen inderdaad. Leuk hoor mam ;).

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ha,ha leuk topic.. :D

Als ik bv op m'n werk naar het toilet moet zeg ik tegen m'n collega; Zo... ik ga nu eens even naar m'n eigen gezeik luisteren.

12. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mijne roept deze altijd.

Je moet hart hebben voor de baas. Want de baas is ook hard voor jou.

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik zeg altijd: "het moraal van dit verhaal"

Of als iemand zijn/haar belofte niet nakomt: "weer blij gemaakt met een dood vogeltje."

Of als iets heel logisch is:
    "Zo gaan die dingen, andere dingen gaan weer anders"

14. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb deze uitspraak van mijn Oma en het werkt nog steeds.
    Als iemand boos is "ben je boos?"
    Waarop de ander zegt "ja"
    "dan ben je op de helft"
    De ander was dan zo verbouwereerd. Dat hij of zij niets meer weet te zeggen.

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als iemand (met haast) hard voorbij rent roepen; "ze hebben 'm al hoor!!"

16. Ik heb heel vaak uitspraken die echt veel te grof zijn, waarna ik echt denk 'Dat zeg je toch niet? :$'..
    Gelukkig zeg ik ze altijd alleen in het bijzijn van m'n moeder, en niet in het openbaar ;)

Als iemand me in de tram/bus/trein/restaurant aan zit te staren zeg ik meestal iets als 'JA! IK BEN HET 8E WERELDWONDER!'

17. Revit

Revit Niet meer actief

Hahaha leuk topic! :D

Wij waren vorige week bij het paasvuur en daar waren heel veel zatte lui ruzie aan het zoeken. Zo zegt een dronken jongen tegen een vriend van me; waar kom jij vandaan.
    Ik heel hard; uit zijn moeder!
    De jongen wist niks meer te zeggen.

Een half uurtje later, riepen ze tegen die vriend; ben jij Vera?
    Dus hij riep; Kom maar even voelen of ik Vera ben?
    Haha, die waren ook stil. :p

Mijn vader maakt altijd andere teksten van liedjes.
    The scatman is bij papa altijd the befman en zo heeft hij nog veel meer andere versies! :D

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik breng mijn motor altijd naar een garage waar de eigenaar meestal niet heel snel is. Vaak spreek je een bepaalde tijd af wanneer je motor af is maar zit je er alsnog een paar uur koffie te drinken en te wachten. Maar blijkbaar weet hij het zelf ook maar al te goed dat hij zo is, want er kwam een keer een goede klant van hem in de zaak toen ik ook stond te wachten en die zei: "Wat!? Ben je nou nog niet klaar? Je zou hem eerst gisteren af hebben, maar dat was 'ie niet en nu kom ik vandaag is hij nog niet klaar!"
    Waarop die garage-eigenaar antwoordde: "Tja, veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven..." En kluste rustig verder aan mijn motor.

Meesterlijke opmerking!

19. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

leuk topic.

Toen ik nog op de tram werkte moesten we een tijdje omrijden en ergens keren dus die bewoners werden helemaal gek van ons. Hing er een vent uit zn ram gvd die kankertram ook altijd....nee zegt de bestuurder ze zijn allemaal door de scan geweest hoor geen kanker te bekennen.

Geen uitspraak maar toch leuk. We zaten op een oersaai feestje en mn vriend zegt tegen me. Jij hebt ook de hele avond je reet nog niet van die stoel geligd. Dus ik opstaan en weer gaan zitten. Zn oma lag echt helemaal in een deuk.

20. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Of ook een leuke: Ik was met mijn zus in een ruitersportzaak waar we echt niet werden geholpen door het 'personeel'. Ze zaten gewoon te smsen of te kletsen met elkaar terwijl wij dus duidelijk hulp nodig hadden. Mijn zus verloor haar geduld dus ze pakte een kledingstuk en liep zo de winkel uit. Waarop zo'n meisje zei: "hee, die moet je nog afrekenen!" Zegt mijn zus terwijl ze het weer terug hangt: OOOOO! Jullie werken wel hier, ik dacht dat jullie hier alleen maar voor de sier zaten!" Toen liepen we samen de winkel uit "we gaan wel ergens geen waar we WEL geholpen worden".

Deel Deze Pagina