kleding na laten maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoekems, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik heb een paar jaar geleden online een hele fijne zomerbroek gekocht. Natuurlijk is die broek nu nergens meer te krijgen en begint de stof ook echt op te raken. Eigenlijk zou ik de broek onderhand weg moeten gooien, maar dat wil ik dus echt niet!!
    Weten jullie of je ergens kleding na kunt laten maken? Kun je daarvoor bij een 'ouderwetse' kleermaker terecht ofzo?

2. Ik had een tijdje terug hetzelfde probleem, en heb toen een advertentie op marktplaats gezet, of iemand dat voor me kon doen..

Ik heb toen zelf de stof gekocht waarin ik die broek nagemaakt wilde hebben, met de oorspronkelijke broek (voor het patroon) naar haar opgestuurd en ze heeft 'm precies zo nagemaakt!

Helaas was ik niet zo slim om me te bedenken dat de oorspronkelijke broek van stretchstof was en de stoffen die ik had gekocht totaal niet meerekten, dus de nagemaakte paste me niet ;)

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Mijn schoonmoeder heeft sinds kort een bedrijfje waarbij ze o.a. kleding namaakt. Ik zal je even een pb'tje sturen met haar info, misschien kun je er wat mee :)

Deel Deze Pagina