of zelf maken maarre mijn dochter is gek op treinen en auto's, geeft toch niet enne koken is voor iedereen
Ja hoor! Mijn man wilde er ook niet aan, maar toen een collega me er één aanbood kon ik geen nee zeggen, en ben blij dat ik het gedaan heb. Hij doet de afwas, bakt eieren voor ons, en doet de broodjes in de oven met heel veel enthousiasme. En als ik ga koken (en hij in de weg loopt) mag hij in z'n eigen keuken voor mama koken. Super leuk om te zien!
Hier ook een keukentje, meeste topkoks zijn mannen toch...maar zie er sowieso niks "fouts" in. Zoontje heeft ook nog een stofzuiger
Waarom niet?? Ik hoop niet omdat de vrouw achter het aanrecht hoort Mijn man vindt het ook niks voor jongens maar ik vind dat de grootste onzin...Lekker een keukentje geven vind ik
Onze oudste jongen ook altijd in de weer met pannen en bakken (wordt in maart 3). Wij hebben hem met sinterklaas een keukentje gegeven, opa en oma de pannen en spatels erbij. Kind is er helemaal gelukkig mee. Bereidt hele maaltijden op zijn manier in de oven en al. En 's avonds met opruimen stopt hij alles in zijn "vaatwasser".
Hartstikke leuk! Mijn zus heeft een keukentje voor haar zoon en dochter staan en elke keer als we daar zijn speelt mijn zoontje in het keukentje, hier jammer genoeg geen ruimte voor anders had ik hem zeker aangeschaft!
Hier heb ik net een pannensetje gekocht bij Action voor de kleine man. Geweldig vindt ie het. Hij kookt er o.a. zijn pull-back autootje in . Op het kdv is hij gek op het keukentje (deurtje open deurtje dicht deurtje open deurtje dicht deurtje open deurtje dicht ) en mijn moeder belde net om te zeggen dat ze goedkoop een keukentje heeft gescoord waarmee hij elke week mee kan spelen tijdens het oppassen.
Mijn zoontje met z'n keukentje, zijn cadeau voor zijn 2e verjaardag. Hij vindt het geweldig. Ik had er eerlijk gezegd niet eens over nagedacht dat het misschien wat meisjesachtig is.. Zou je kindje gewoon lekker laten spelen waar hij graag mee wil spelen.
Hartstikke leuk zo'n keukentje! Kinderen moeten niet in hokjes gestopt worden vind ik. Als zoonlief groter is krijgt hij hier ook een keukentje hoor, met van die kleine echte pannetjes en dan haal ik bij de xenos zo'n zakje met van die hele kleine houten lepeltjes en een garde, bewaar wat verpakkingen en koop wat troep bij. Heerlijk! Hij krijgt later van mij ook een schoonmaaksetje dan is hij straks van alle markten thuis
Bedankt voor jullie reacties, ik vind zeker niet dat koken voor vrouwen is (mijn man kookt altijd ) maar we waren even benieuwd naar de meningen van andere, mijn moeder en haar vriend zeiden namelijk nee niet doen kan echt niet dus daardoor gingen wij twijfelen. Maar hij krijgt gewoon een keukentje
Daar heb ik echt nog nooit bij stil gestaan. Keuken is hier een succes. Maar als hij een pop wil mag dat ook, gewoon alles verkennen
De kinderen hebben hier ook een keukentje en mijn zoon speelt er bijna meer mee dan de meisjes! En waarom ook niet? Wij zeggen hier altijd speelgoed is niet alleen voor een jongen of een meisje, je mag overal mee spellen dus er gaat hier regelmatig een auto in de poppenwagen of een barbie in de trein, waarom niet
Natuurlijk kan dat. Hier een zoon die gek is van het keukentje van zus, een echte poppenpapa is, hij wandelt hele dagen met zijn wandelwagen met kind. Zus daarentegen vind poppen niks aan en speelt het liefste met zijn auto's.
Ik vind het juist een absolute must, als er plaats voor is. Ongeacht of je kind een jongetje of een meisje is. Net als auto's, een babypop, schoonmaakspullen en blokken. Wij hebben een tijdje geleden voor onze dochter een tweedehands roze keukentje op de kop getikt voor $5, stoffig en vol stickers van Dora en Disneyprinsessen. Dat keukentje hebben we goed schoongemaakt en wit met chocoladebruin geverfd. Want dat ding moet wel in mijn keuken staan, en ik houd niet van roze meubilair! Mijn dochter is er dolblij mee. We hebben wat echte keukenspullen voor haar gekocht (maatbeker, houten lepel en zo) die ze als ze wat ouder is ook echt kan gebruiken.
Als hij groot genoeg is krijgt hij absoluut een keukentje, kan hij net als zijn papa en mama koken en bakken.