Gek gevoel in de boven buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Phoebe, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb geen idee of ik het onder het juiste stukje plaats..

Ik ben nu 25+3 zwanger en heb sinds gister een trekkerig gevoel bovenin me buik, heb dan ook t gevoel alsof ik moet overgeven. Ook heb ik t gevoel alsof ik wat kortademig ben. Ik had voor vanmiddag sowieso al een controle afspraak staan dus bespreek het dan ook maar vroeg me af of iemand dit misschien herkent?

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Ik heb dit ook af en toe de baarmoeder groeit erg hard deze weken en dan moeten je maag en darmen van positie veranderen wat bij mij ook resluteerde in misselijkheid en het gevoel van helemaal volgegeten te zijn terwijl ik nauwelijks kon eten. Ook de benauwdheid is niet raar hoor dat wordt vanzelf weer minder wanneer de uk indaalt maar dat kan dus wel even duren het went zeg maar.
    Als je geen andere klachten hebt zou ik me niet druk maken gelukkig ga je toch voor controle bij de expert hopelijk kan hij je gerust stellen

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoe ver ben jij nu?

Heb controle gehad en t komt waarschijnlijk door teveel stress baby doet t iig helemaal goed gelukkig!

4. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Gelukkig dat je ukkie het goed fijn toch altijd spannend.

Ik ben nu 29 weken van de tweede en heb echt bijna geen ruimte om te eten geen misselijkheid meer maar ook zeker geen eetlust. Verder voel ik mij prima en hier doet ukkie het goed.

5. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Zolang je niet het gevoel hebt dat je een band om je bovenbuik hebt zal het met rust wel wat minder worden. Ik kreeg die vraag namelijk veel richting het einde ivm een te hoge bloeddruk en de kans op zw vergiftiging.

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja heb indd zo'n brief gekregen laatst al omdat ik een grotere risico heb op zw vergiftiging maar t is niet echt een band. Het is vandaag gelukkig wel wat minder.. wel soms wat harde buiken maar goed toch maar wat meer rust nemen

Deel Deze Pagina