Hii, Ik heb net odorex extra dry depper gekocht. Kreeg vorige week de tip hier, omdat het overmatige klotsoksels tegen zou gaan. Nu weet ik verder hoe je het moet gebruiken. Na het douchen je oksels goed drogen en het erop deppen, smorgen weer wassen en klaar.... Maar.... er staat gebruik 3-4 keer in de week. Mag ik dan wel iedere dag douchen??? Ik douche namelijk iedere avond, moet ik het dan weer iedere avond opnieuw aanbrengen?? En wat zijn jullie ervaringen hier mee?? Ben benieuwd. Thanks alvast.
Je doucht het er niet af hoor! Ik zou niet superhard je oksels boenen, maar het is een soort laagje en bij mij blijft het gewoon zitten als ik douche.
Dus je ziet het ook echt zitten?? Goh wat grappig. Waar kun je het beste mee beginnen? Echt 3-4 keer in de week?
Gebruik het in iedergeval niet als je net je oksels hebt geschoren, want dan doet het ontzettend pijn! Ik gebruikte het vroeger wel eens voordat ik ging stappen. Het werkt inderdaad super.
Je kunt gewoon iedere dag douchen,z ovaak als je wilt. Over die odorex: Sommige mensen gebruiken dat als deo. Ik heb het ook gebruikt, maar dan niet als deo maar gewoon als droogdepding ( snappie? ) en na het douchen doe ik gewon mijn normale deo op. Ik vind dat deppen trouwens heel vervelend dus tegenwoordig gebruik ik Therme anti transpirant spuit Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.drogisterijaanbiedingen.nl/resize_image.php?max_width=240&max_height=280&filename=upload/Producten/Verzorging/Therme%20Antiperspirant%20Spray%205%20days%2025%20ml.jpg Stuk duurder, maar ook een stuk makkelijker als je het mij vraagt. Succes in ieder geval
Je ziet het echt niet zitten hoor,het is doorzichtig en trekt netjes in. Je kunt gewoon iedere dag douchen en je oksels wassen,je wast het er echt niet af. Ik gebruik het trouwens echt geen 3-4 keer per week maar minder,je moet zelf maar even kijken hoelang het bij jou werkt. Het werkt trouwens pas de volgende ochtend want als je het hebt aangebracht,zweet je die nacht nog wel. Als je dus wilt gaan stappen ofzo moet je het een dag van te voren al gebruiken. Bijvoorbeeld: als je op zaterdagavond gaat stappen en wilt voorkomen dat je dan loopt te zweten, gebruik je de depper op vrijdagavond. Succes!
Ik zweer bij die depper hoor! Inderdaad niet als je net hebt geschoren....en de gebruiksaanwijzig precies volgen. Dan werkt het echt super goed!
Hmm heb t een beetje verkeerd gebruikt volgens mij ... gebruikte t een tijdje elke dag en denk iets te royaal..drupte ook naar beneden..en dacht dat t ipv deo was..vond al dat t niet zo goed werkte maar nu snap ik het
Dat spul doet pijnnnnnnnnn! Ik scheer om de dag mijn oksels dus hoe dan ook blijft mijn huidje dus gevoelig. Niet normaal, dat doet pijn, zeg! Hier dus geen succes. Je blijft echter wel superdry
Maar lopen jullie dan allemaal met een bush onder je armen? Want ik wil wel graag kalige oksels houden? Mag je het scheren als het beschermlaagje er nog op zit? .. ja dat kan ntuurlijk niet... mm,. Nou het komt vast wel goed! Positieve reacties iig!
hey, ik gebruik het ook altijd. nee ik scheer me eigenlijk ook iedere dag ff snel onder mijn armen hoor, maar als ik weet dat ik dat spul moet gebruiken dan scheer ik me niet...maar dan doe ik dat meteen s morgens met onder mijn oksels wassen! dus geen paniek..en het kan even goed nog wel ff jeuken hoor maar ja daarna wel niet van die vieze plekken!! ik vind het ook super spul en gebruik het al jaren!
Idd superspul! Alleen durf ik het nu niet te gebruiken omdat ik bang ben dat het niet goed is voor het kindje . Nee, ik loop niet met bushoksels . Maar mijn okselhaar groeit gelukkig niet zo snel, dus 1/2x per week scheren is voldoende .
Whahaha..bush onder mijn armen? Dacht het niet! Nee hoor, ik gebruik het maar zo'n 2x per week. Dan scheer ik bijv. s'morgens onder de douche en doe ik 's avonds Odorex erop(bij de wastafel of na het douchen). Het prikt dan soms nog iets maar ach...dat is dan ook zo over. IVF/ICSI en keizersnedes doen meer zeer
Als ik het s'avonds heb gebruikt kan ik de volgende ochtend gewoon m'n oksels scheren. Je moet gewoon de depper niet gebruiken als je pas je oksels hebt geschoren (1 dag wachten) want dat doet wel vreselijk veel pijn. Er komt trouwens geen beschermlaagje op je oksel,het trekt er gewoon in.
Ik gebruik het in de zomer meerdere malen per week. Dan doe ik het er 's avonds voor het slapengaan op (ik slaap dan wel met een shirt ofzo aan, want bij mij gaat het 's nachts wel vaak erg jeuken!!) De volgende ochtend onder de douche kan ik dan gewoon m'n oksels scheren Overigens heb ik soms wel het idee dat ik op andere plekken meer zweet als ik dat spul onder m'n oksels heb gebruikt... Bijvoorbeeld in m'n liezen, ieuw! Net alsof het zweet denkt: heeee... onder de oksels kan ik er niet meer uit... dan zoek ik maar een andere plek! Herkent iemand dit?? :S
Ik heb dat spul ook jaren gebruikt en werkt uitstekend... heb het nu niet eens meer nodig! je ziet het niet zitten hoor! Gebruik het vooral niet iedere dag, dat dacht ik wel te doen in het begin maar op een gegeven moment was mijn oksel helemaal rauw en ontstoken.... AUW!!! Ik deed het s avonds voor het slapen,.... even oksels wassen of douchen, deppen en afblijven! Het kan gaan jeuken, niet krabben, want dan wordt het alleen maar erger! In het begin 2 a 3x per week gebruiken, later evt afbouwen of een keertej vaker doen. verder s morgens gewoon weer deo gebruiken! Succes!!!