Ottenbad eindhoven.

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij willen as zondag lekker gaan zwemmen met onze kleine meid.
    Alleen nu zijn we even aan het twijfelen of we nou naar centerparks (Het meerdal) of het otten bad in eindhoven.
    Het meerdal vondt ik toen erg leuk, alhoewel dat het erg lang geleden is dat ik daar geweest ben.
    Het ottenbad ben ik nog nooit geweest.
    Is het een aanrader? Of zeggen jullie centerparcs is leuker.

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    bij het ottenbad is welgeteld 2 pierenbadjes met een klein klein glijbaantje.
    ook is het zwembad zelf niet zo groot.
    ik zelf zou de tongelreep leuker vinden voor de kleintjes meerdere pierebadje en een groot verwarmt peuterbad ongeveer 30 cm diep dus daar kan je zelf ook bij zitten.
    veel plezier.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ottenbad is echt niets! Inderdaad is de Tongelreep dan een heel stuk leuker. Hier gaan wij ook regelmatig zwemmen.

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tongelreep is echt hartstikke leuk voor kinderen.. veel leuker dan een centerparks, of het ottenbad (wat ze hier zeggen 2 pierebadjes)

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik zou ook naar de Tongelreep gaan. Daar is een afgesloten gedeelte voor peuters. En verder ook een leuker zwembad voor jezelf. Meerdal ken ik niet.
    Het Ottenbad is een stuk kleiner en heeft wat minder voorzieningen. Voor peuters is het wel leuk hoor, 3 badjes en een kleine glijbaan.

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik zou ook naar de Tongelreep gaan.. Het Ottenbad is niet bepaald een leuk/gezellig zwembad..

7. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik ben het eens met de bovenstaande reacties. Ottenbad is niet echt leuk, meerdal ben ik nog nooit geweest.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind juist het ottenbad veel beter voor die kleintjes! tongelreep heeft en kleiner gedeelte voor die kleintjes, is superdruk en vies. ottenbad is tenminste rustig en gezellig. kleintjes kunnen daar zonder problemen zelf rondlopen.

ben 1x met Ties naar de tongelreep geweest, echt nooit meer! dat afgesloten gedeelte is veel te klein voor zoveel ouders met kinderen.ad

(het peutergedeelte van de tongelreep is ook alleen 3 badjes, net als het ottenbad. alleen zijn die van het ottenbad groter. de losse peuterbadjes in de tongelreep is meestal bezaaid met hangjongeren dus daar kun je al geen gebruik van maken)

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier ben ik het helemaal mee eens.
    En voor die kleintjes maakt het helemaal niet zoveel uit waar je naartoe gaat,als er maar water een glijbaantje en wat speelgoed is dan vermaken ze zich meestal toch wel.
    En het ottenbad is een stuk goedkoper

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ottenbad is echt niks en tongelreep is leuk voor tieners.
    Leuk als je op jongens/meidenjacht gaat.

Het zwembad in westerhoven (landal of centerparcs??) is erg leuk en wat ook super is is t zwambad van camping ter spegelt in eersel.
    Ga maar eens kijken op de site.
    Binnenbad met strand en n hoop doe en speel mogelijkheden.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb echt geen last in de Tongelreep, maar dat is dan misschien omdat wij vaak of op zondag ochtend gaan of door de weeks sochtends.

12. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij zijn er laatst een keer op een zaterdagmiddag geweest. Was ook prim te doen..
    Maar idd, voor een peuter maakt het Ottenbad/Tongelreep niet zo veel uit denk ik.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het kindje zelf zal het idd niet merken waar je bent. Maar ik vond zelf de Tongelreep leuker, gezelligere sfeer enzo. Maar dat verschilt misschien ook wel per persoon.
    En mijn dochter had toch echt wel meer lol in de tongelreep dan in het ottenbad, maar misschien is dat gewoon toeval. ;)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in de tongelreep heb je toch 2 kinderbadjes tegen het grote bad aan..
    +1 afgesloten deel met een paar peuterbadjes
    + achter het wedstrijdbad heb je een heerlijk verwarmd badje van zo'n 30/40 cm diep .

Vooral dat laatste bad (wat veel mensen missen omdat het wat achteraf ligt) is héérlijk. Mooie diepte ook...

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik kan t niet laten om de link te plaatsen van ter spegelt.
    Ik heb echt geen aandelen hoor tis ook geen familie van mij ofzo. Het is gewoon n superleuk bad waar je kinderen enorm veel plezier hebben.
    Alleen in t hoogseizoen is t bad (in principe) niet geopend voor bezoekers die niet op de camping staan.

Een kind vind water en zand toch geweldig?
    En waar vind je speeltoestellen IN t water? (oke, n glijbaan wel)
    En t is maar n kwartiertje rijden van de Tongelreep af.

TerSpegelt: Lekker Bezig > Voor kids > SterrenStrand met verwarmd binnenzwembad

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    is ook mooi inderdaad... we zijn er weleens wezen kijken..

17. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Jee wat leuk zeg!! zeker eens kijken daar.. ik kan alleen nergens de prijzen ontdekken voor als je een middagje wilt zwemmen met de kleine :)

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Klopt, die staan ook niet op de site.
    Ik weet ook niet wat t nu kost.

Wij waren van plan afgelopen zondag te gaan maar zijn naar de hooiberg in bladel geweest. De kans is groot dat we komende zondag gaan. Ik zal, als ik eraan denk morgen bellen naar ter spegelt voor informatie.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Het meerdal vind ik een leuk zwembad, ook lekker tropisch warm binnen.

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Weet je wat het is. Onze dochter is maar zestien maanden. Dus echt van glijbanen zal ze niet afgaan. Het is maar dat ze wat lekker kan Poellien.

Deel Deze Pagina