dat is inderdaad waar er staat genoeg te koop voor twedehands en vaak zo weinig gebruikt omdat kindjes zosnel groeien.. ik koop ook altijd wat grotere kleertjes als ik op kraambezoek ga als iedereen alles maar geeft in de kleinste maat dan heeft tie in 30 dagen 60 pakjes om aan te trekken hihi beetje lastig zo'n mode show en zonde van het geld.. maar ook ik zal veel dingen kopen omdat ik het zo lief vind en het allemaal de eerste keer is wie niet he?
ik ben 21... ben op me 20e gestopt met de pil, mn vriend is 23 wij werken ook allebij en wonen in een mooi groot huis, de wens is er dus waarom niet leeftijd is ook maar een getal, de ene is er op zn 40e nog niet klaar voor en de ander wil het al op zn 20e...
hey hey ik vind een leeftijd van 22 ook niet raar alje een huisje hebt en je hebt het voor elkaar waarom niet ik ben 21 en zal ook 21 zijn als onze heer komt heel mischien 22 maar dat is 10 dagen te laat. dus ik vind het kunnen hoor.
misschien kun je ook op dit forum gaan kletsen. Ik ben ook 21 met kinderwens (gestopt met pil toen ik 20 was) en klets hier altijd erover.. Hier zijn veel jonge meiden met zwangerschapswens.. misschien helpt het je om er hier over te praten http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Ik was 21 toen mijn kinderwens niet meer te houden was haha. 22 is een prima leeftijd helemaal omdat je een huisje hebt, allebei werk. Ga dr lekker voor!