ik heb nu sinds een week of 3 ontiegelijke lastg van koppijn ik ben niet ene type die vaak last heeft van hoofdpijn dus het valt me ook gelijk heel erg op. het komt en het gaat weer dus daardoor stel ik medicatie nemen vaak heel lang uit. soms zie ik eruit alsof ik drie dagen niet heb geslapen gewoon door de koppijn echt vrezelijk... eerst dacht ik steeds oww misschien toch zwanger .. maar nu denk ik mhh misschien ben ik te gestressed.. niet zwanger raken... dat ik spanningshoofdpijn heb ik ben de weg kwijt.. het voelt als steken in me hoofd die dan ongeveer 2 minuten aanhouden en dan wegtrekken en dit komt en gaat zo een 20 keer per dag... wie kent dit? wat kan het zijn ik ben heel erg bezig geweestg met me eisprong enzo maar? nja groetjesss
als het goed is heb ik nu me eisprong.. ik ga ff een ovulatie test doen ik zal zo het resultaat op de foto zetten
mhhh nou gister heb ik er eentje gedaan en die was donkerder van kleur dan die van nu .. dus ik denk dat hij er is geweest al .. maar ik heb nog nooit een volle dikke streep gehad op die testen.. dus is erg lastig om te zeggen hoe en wat kijk maar in me album .. zal deze twee er ff bijzetten .. maar ja die hoofdpijn heb ik al 3 weken :S
nou lang verhaal ik heb 16 september een spontane miskraam gehad.. ik ben daarna gelijk begonnen met ovaluatie testen(ik hoefde niet te wachten van de gyn). ik heb ongeveer 2 weken geleden positief ovaluatie gehad. ik had gister een zwangerschaps test gedaan en die was negatief en ik heb toen ook een ovaluatie test gedaan en die was positief ? dus ik zit er ff door heen... ik weet het niet meer
nee ik begrijp je jeetje meid dat is wel heel naar hoor.. ik weet ff niet meer wat ik moet zeggen maar jij hebt vanaf toen hoofdpijn? want ik had namelijk dat k een week overtijd was ,.. veel hoofdpijn kreeg en daarna ongesteld werd...( hoor ook wel eens over vroege miskramen waar men zelf eigelijk niet eens van wistg..) mhh je maakt me nu onbewust nog meer in de war ik weetg alleen dat die hoofpijn me bellemerd ik kan niet normaal kijken enzo dus ik zie zwarte vlekken soms en soms vallen me ogen dicht erg lastig metg autorijden:S
oh ik wist niet dat jou hoofd pijn zo erg was .. als ik jou was zou ik toch ff naar de huisarts gaan of even bellen..
Zou het kunnen dat je migraine hebt? Ik zou even naar de HA gaan. Klinkt nou niet echt als gewone hoofdpijn met die steken enzo. Liefs
ja ik weet het niet ik ben helemaal neit bekend met migraine,,, eigelijk ben ik het buikpijn meisje niet het hoofdpijn meisje dus migraine? ik denk dat ik inderdaat maar is naar de ha moet gaan :S geen zin in bah alweer ...