ontzettend last van eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Heb al sinds vorige week donderdag steken links en rechts onder in de buik. Heeft waarschijnlijk met de eisprong te maken. Gister en vandaag echt heel erg last. Zou eigenlijk gister eisprong moeten hebben maar vraag me af als ik vandaag nog steken heb of de eisprong al geweest is? Wie heeft hier antwoord op en ook ervaring mee?

    Groetjes Kolibri
     
  2. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi,
    Volgens mijn gyn kan het ook napijn van de eisprong zijn.....
    Dus dat ie inderdaad al is geweest.
    Misschien ovulatietesten gebruiken?
    Groetjes en succes!
    Mabelle
     
  3. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Geen ovulatietesten gebruikt. Wel getemperatuurd. Was iedere keer verschillend, 36,1-36,4-35,9 en sinds gister 36,1. We wachten af. Zit nog maar in ronde twee we zullen zien
     
  4. aaaatje

    aaaatje Lid

    16 aug 2007
    40
    0
    0
    Hey Kolibri,
    Ik heb sinds april mijn spiraal laten verwijderen, en heb sinds vorige maand helemaal geen pijntjes gehad..
    Maar sinds deze maand heb ik sinds mijn eisprong tot 3 dgn geleden dezelfde symptomen gehad als jou, maar die zijn ook weer verdwenen...
    Ik wou dat ik je de oorzaak kon vertellen , maar ik zit ook nog in afwachting tot de NOD..
    In ieder geval veel suc6!
     
  5. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Poeh dat weet ik niet. Ik slik sinds 3 maanden clomid om de eisprong op te wekken en heb ook iedere maand twee dagen veel pijn. Ik dacht dus dat dat mijn eisprong was. Maar volgens de gyn (na fm) was mijn eisprong eerder. Vandaar dat ik nu die testen gebruik.....
    Ik weet niet hoe hoog je temperatuur moet zijn als je een eisprong hebt gehad.
    Gr Mabelle
     
  6. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Vorige maand had ik de dag van mijn eisprong 35,4 en dag erna 37,4. Maar goed, toen was ik ook nog aan het ontpillen. Kan er dus niet zoveel over navertellen. Temperatuur in ieder geval elke dag en hou het bij op een kaart. We wachten af
     
  7. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Dat is een duidelijke tempverhoging! Ben benieuwd of je dat deze cyclus dan ook weer krijgt!
    Succes :D
     
  8. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Dank je! Ben zelf ook erg benieuwd hoe mijn lichaam reageerd op het 'niet meer de pil in je lichaam hebben'.
     
  9. flub84

    flub84 Lid

    26 aug 2007
    29
    0
    0
    heb nu ook last van steken....vlgs mijn banner zou mijn eisprong over een paar dagen zijn!
    Klussen, klussen, klussen!
    (geen vervelende hobby trouwens ;) )
     
  10. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ja inderdaad! Die steken zijn het teken om te gaan klussen...hihi. Dus ook nog voordeel aan die vervelende pijn.

    Klus ze!

    groetjes kolibri
     
  11. Sjarlottuh

    Sjarlottuh Actief lid

    20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb nu ook al 2 dagen steken aan beide kanten van mijn buik! Dus wij zijn ook druk aan het klussen..
     
  12. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook, vreemdgenoeg heb ik nà mijn eisprong pijn en krampen. Aan de hand van het cervixslijm heb ik kunnen uitmaken wanneer mijn ei was en precies die dagen erna, tot een week later heb ik af en toe heel pijnlijke steken rechts en links, zelfs op een nacht dat ik er wakker van werd. En ook een ongi pijn gedurende enkele dagen. Ik begrijp helemaal niks van wat daarbinnen aan de hand is :rolleyes: Eens ik ongesteld ben is die pijn weg. Heb weliswaar een mk gehad en voorheen had ik nooit last maar dat is intussen al 3,5 mnd geleden. Vorige ronde dacht ik zelfs opnieuw zwanger te zijn omdat ik veel symptomen had maar ik werd ongesteld. Je lichaam kan je dus goed voor de gek houden!
     

Deel Deze Pagina