Zijn er meer meiden die graag opnieuw zwanger zouden willen raken, maar nog altijd geen cyclus hebben door de BV? Zo ja, hoe ga je hier mee om? Wat doe je eraan om bijv. ongesteld te worden/ je ei op te wekken (gebruik je bijv. druppeltjes die je cyclus opwekken i.o.d.?) Ik ben dus bijna 4 weken gestopt met de BV. Maar nog altijd geen cyclus, geen en dus geen ei! Ik slik de etos zwanger worden pillen. Ik gebruik de druppeltjes van het reformhuis: agnus castus (monnikspeper). Ik ben benieuwd, want soms voel ik me best wat alleen met mijn probleem...
Ik wil heel graag weer zwanger raken, al een hele tijd eigenlijk, eigenlijk al zo'n 9 maanden . Maar door mijn pco verleden zit het er waarschijnlijk niet in op de natuurlijke manier en door de borstvoeding al helemaal niet. Ik ben wel half september ongesteld geweest, maar daarna (nog?) niets. En ik ben denk ik ook niet zwanger. Ik durf eerlijk gezegd niet te testen, bang voor een teleurstelling... en ik merk het vanzelf wel als ik wel zwanger ben. Dus ja, ik herken je gevoel wel, maar ik doe er verder niets aan (ja, naar het ziekenhuis als ik met de bv ben gestopt...), maar dus geen speciale pillen of druppels (wel zwangerschapsvitaminen, maar die slik ik al 3 jaar). Ik ben al zo blij dat we Eva hebben, al is de wens voor nog een kindje erg groot.
De gemiddelde cyclus komt met 14 maanden weer terug. Als je voorheen een * normale* cyclus had, en nu nog niet , dan is je oorspronkelijke hormoon balans nog niet op orde. Er bestaan geneesmiddelen die je menstruatie opwekken, uiteraard op recept.
@ snoopy: Ik snap je gevoel voor een teleurstelling...Zelf heb ik er natuurlijk al wel een testje tegenaan gegooid en die was dus negatief. Dán weet je zeker dat het alleen maar wachten en geduld hebben is... Zo frusterend! Als je pco hebt is het idd nog moeilijker! Maar denk positief, jij bent tenminste al 1 keer ongesteld geworden, dus het kotm al wel op gang! Weet weet ben je binnenkort weer ongesteld! Ik heb ook zoiets van, ik hoef nog niet eens zozeer zwanger te zijn nu, maar een cyclus zou al heel fijn zijn! Iedereen hoopt op een positieve zwangerschapstest, ik zou al onwijs blij zijn met een positieve ovulatietest! @ jingels: ik heb de arts vanmorgen al gebeld, maar ze zei dat ik gewoon geduld moest hebben. Het moet gewoon vanzelf op gang komen.. (dit wist ik eigenlijk al wel, maar had stiekem gehoopt op goed nieuws! )
Ik geef nu 10 maanden BV. Nog geen cyclus/ongesteldheid ... Zou het mooi vinden om zwanger te worden als Mirre 1 jaar is ... maar zou het ook heel fijn vinden om nog langer ultiem te kunnen genieten van alleen Mirre Dus ik doe niets en wacht heeeeeel geduldig (NOT ) af ... Hopelijk ben je snel zwanger!
salapio: dus ook nog niet ongi! Het zou idd mooi zijn, als Mirre 1 is! Hopelijk heb jij dan je cyclus terug!