Baby voor het eerst uit logeren??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meryl, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hoi dames, even een vraagje wat oppas betreft;

Ik heb volgende week een verjaardag van een vriendin, nu moet mijn partner werken dus kan hij niet op ons kindje passen. Ik wil de massa's zoveel mogelijk vermijden nu (ivm Mex. griep) dus ben niet van plan met de kleine te gaan (er komen zo'n 50 mensen).

Nu heeft mijn partner, als verrassing voor mij, opa & oma gebeld met het verzoek of zij willen oppassen die dag. Gezien zij buiten de stad wonen zou hier gelijk een nacht bijzitten anders is het niet te doen.
    Heel lief van mijn partner, vooral omdat ik nu veel thuis zit en best wel eens zin heb om met wat meiden een wijntje te drinken....toch vind ik het ergens nog te snel om haar 24 uur te moeten missen...ze is nog zo klein en teer toch ;)

Hoe denken jullie daarover? Hoe snel lieten jullie je spruitje uit logeren gaan?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

toen mijn meisje 1 maand was was ik daar zelf nog niet aan toe, ik denk dat mijn meisje er weinig last van zou hebben gehad, net als jouw kindje, het is meer een kwestie van wat wil JIJ, het gaat om jouw gevoel, je kindje zal er niet al teveel van merken.

hoe ouder ze worden, hoe meer ze het in de gaten krijgen. dus wat dat betreft is 1 maand perfect.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn kindjes waren 3 maand

als het goed voeld waarom niet

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    eef was ook een maandje.. wij hadden bruiloft.. vond ze geweldig, ik minder, heb de hele avond gebeld :D

vrijdag gaat ze weer logeren en mijn ouders hebben er gigantisch veel zin in, ik ook, ik weet dat ze goed verzorgd wordt en mijn vriend en ik hebben weer uitgebreid tijd voor...uhm.. elkaar ;)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Doen waar je je goed bij voelt. Ons zoontje gaat over 2 weken uit logeren voor de eerste keer hij is dan 8 maanden. Wij moesten er eerder echt niet aandenken, maar als je er behoefte aan hebt lekker doen.

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou het nu nog niet willen. Ik hang al aan de telefoon als ik een avondje weg ben. Maar als het goed voelt..waarom niet? Lekker gaan genieten van je avondje uit!

7. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties dames.

Moet zeggen dat ik zojuist heb afgezegd bij opa&oma...en verteld dat ik GRAAG een tegoedje houd voor in het nieuwe jaar straks ;)
    Voelt toch nog iets te snel aan bij me...vooral omdat het meteen een dag & nacht is, geen uurtje ofzo. We gaan daar slapen met kerst, dan maar even kijken eerst hoe of wat...kunnen opa & oma ook kijken hoe het reilt & zeilt met onze kleine :)

Is inderdaad iets heel persoonlijks dit..en jullie hebben gelijk 'volg je gevoel'...ik wacht wel op een uitje als mijn partner die avond thuis kan blijven bij de kleine. Komt goed! ;)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben voor het eerst een nacht weggeweest toen m'n jochie bijna 3 maanden oud was. Hij bleef thuis waar m'n nichtje kwam oppassen, papa&ik gingen een dag+nachtje weg. Dit kon ik nét hebben; eerder had ik het met hem niet gekund.
    En dan nog... op weg naar huis ging ik steeds harder rijden, omdat ik hem zo miste (en omdat ik ondanks kolven last van stuwing kreeg ;)).

9. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

gewoon doen. is toch lekker zo even onder de mensen. En opa en oma zullen het heus allemaal wel goed doen. En als er iets zou zijn dan bellen ze je toch gelijk op.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    iedereen zijn ding, maar mijn *baby* is nog niet uit logeren geweest.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meis

nou ik vindt het ok zo moeilijk om me meisje uit logere te doen (bloos) maar ze is 1 keer geweest bij me ouders die paste toen ook altijd op vrijdag op. En wij stonden op de koningenacht markt. had er niet an moeten denken dat ik thuis zou komen in een leeg huis. brr niks voor mijn

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ah ik ben dus niet de enige die hier moeite mee heeft.
    A.s. zaterdag heb ik personeelsfeest, en ik heb er echt wel heel veel zin in. Het is in de Efteling enzo, met heel veel live-bandjes en gratis eten. :D
    Maar goed, dan gaat Kenji voor de 1e keer uit logeren. Bij mijn zus, dus ik weet wel dat ie in goede handen is maar toch. ;)
    Ik neem uiteraard wel mijn telefoon mee, als er iets is kunnen we altijd naar huis!

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mijn kleine is nog nooit uit logeren geweest, ik moet er niet aan denken. Maar iedereen zijn ding uiteraard..

Als jij je goed bij voelt dan moet je het gewoon doen..

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik moet er ook nog niet aan denken!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en ik heb er juist helemaal geen moeite mee. dat wil niet zeggen dat ze te pas en te onpas uit logeren gaan maar Roos (15 maanden) slaapt overal goed en Suze (13 weken) vind het geweldig als iemand tegen haar praat of het nou papa of mama is of iemand anders, ze vind alles prachtig

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Tim was ongeveer 2 maanden toen hij bij opa en oma is gaan logeren omdat wij naar Zwolle Cullinair geweest zijn. Was erg leuk om eens samen weg te gaan. De hond is ook uit logeren geweest. Het was wel heel erg raar om in een leeg huis thuis te komen. We hebben wel heerlijk geslapen. Tim ook overigens, hij heeft bij opa en oma van 23u tot 7.30u geslapen!! Had hij bij ons nog nooit gedaan. Hij kwam altijd rond een uur of 5. Het heeft nog een paar weken geduurd vooraleer hij dat bij ons deed haha

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik kan t ook nog niet hahaha... ik heb voor mezelf al besloten dat jayden pas uit logeren gaat als ie kan praten en dus zelf om eten en drinken en een schone luier kan vragen :D dan weet ik zeker dat ie niet vergeten word hihi

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Poeh, ik moest er niet aan denken hoor. Maar hier is iedereen natuurlijk anders in. Een vriendin van mij ging 6 weken na haar bevalling een weekendje weg zonder de kleine. Dit vond ik wel echt absurd maar daar dachten zij heel anders over.

Mijn zoontje gaat volgende maand (sinterklaasavond) voor het eerst uit logeren. Wij hebben zelf een etentje, de opa en oma van mijn vriend zijn op die dag 60 jaar getrouwd. Liam slaapt dan bij mijn ouders omdat het etentje pas rond 20.00 is.

Deel Deze Pagina