In maart zijn wij ons zoontje dani* verloren na een 22,2 weken zwangerschap. In oktober ben ik geopereerd aan een bbz bij 6 weken. En nu zijn we weer zwanger van ons derde wonder. Hartstikke blij zijn we dat we dat dit jaar nog mee mogen maken. Met verdriet het jaar begonnen en met een beetje geluk weer af mogen sluiten. Ik wens iedereen een heel vruchtbaar 2013 en dat jullie ook maar heel snel je wonder mogen gaan beleven. Dikke kus
Gefeliciteerd 1986Cindy!!!! Wij zijn ons zoontje ook dit jaar (juli) verloren tijdens zwangerschap met 21 weken.... Maar ik had vanmorgen weer een positieve test in handen!!!!! Oh wat vind ik het spannend!!!! Vind het mooi wat je in je onderschrift hebt staan "blijf bij mama zitten en laat me niet meer los!"
Oh Cindy wat geweldig...........wat ben ik blij voor jullie....zal wel dubbel gevoel zijn meis...... een hele fijne zw en mooie beeb toegewenst een brusje voor Dani.
zelf ben ik ook mijn zoontje verloren met bijna 26 weken zwangerschap. nu ook weer zwanger en op de echoos gaat het goed. ik kom wel net terug uit het ziekenhuis waar ik een week moest blijven, omdat ik door extreem overgeven mijn medicatie niet kon binnenhouden. veel geluk jullie