Hallo, Ik vroeg me af of de kans bestaat dat ik nu zwanger ben. Ik slik al vanaf mijn 15e de pil. Nooit problemen gehad of gestopt geweest. Nu ben ik de laatse paar weken wat ziek(griepperig) geweest waardoor ik vaak pijnstillers slikte, vervolgens kreeg ik een onstoken verstandskies waardoor ik een antibiotica kreeg en nog zwaardere pijnstillers. Zonder dat ik dacht ohja dan kan de pil wel eens niet werken heb ik wel gewoon sex gehad. Maar dat is me wel eens eerder gebeurt en toen was er ook niets aan de hand. Dat dit gebeurde is nu bijna 6 weken geleden. Ik heb de pil nu ook een keer doorgeslikt soms doe ik dat wel eens dus ik heb ook nog niet ongesteld kunnen worden de strip is pas over anderhalf week afgelopen, maar 2 dagen terug en vandaag was ik erg misselijk zomaar uit het niets wat ik nooit heb, een week geleden had ik vaak last van maagzuur wat ik ook nog nooit eerder had... nu heb ik ineens steeds kleine rare krampjes in mijn buik (als of je wintjes laat) maar dat is niet zo. Nu las ik ergens dat als je tempratuur boven de 37 is ( en dat zon 18 dagen blijft) je dus zwanger kan zijn? Mijn tempratuur is gemiddeld 37.3 maar dat hou ik nu pas een paar dagen bij. Kan iemand me hier advies op geven wat ik het beste kan doen?
Tja, door antibiotica kan de pil inderdaad niet goed werken. Ik zou een test doen (kruidvat heeft er 2 voor 5 euro). Dan heb je duidelijkheid! Succes!