Een kindje verwachten dat (misschien) niet gezond is...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duchess, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Lieve Duchess hier brand een kaarsje voor jullie en voor jullie meisje. Alle wijze woorden lijken al gezegd. Ik hoop mee met jullie voor de meest gunstige uitslag. Sta het jezelf ook toe om je simpelweg vreselijk te voelen en laat je emoties toe. Je hoeft niet sterk te zijn.. het belangrijkste is dat je het nu niet gaat opkroppen

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Succes sterkte vandaag en ik denk aan je!
    *knuffel*

3. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net je topic doorgelezen. Wat een spannend gesprek zal het zijn straks. Heel veel sterkte en ik hoop heel hard met je mee!

Desondanks wilde ik jouw onderstaande woorden even quoten, want ik vind ze zo mooi en treffend. Zo vol liefde en vertrouwen eigenlijk dat het wel goedkomt, wat de uitslag ook zal zijn.

Ze zeggen wel eens iedereen krijgt wat ie aankan. Waarschijnlijk ben je een heel sterke vrouw en een supermama!!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dankjewel meiden, moet helemaal huilen van de lieve berichtjes. Dankjewel...

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Pff meid, ik krijg echt kippenvel van je berichten!
    Voor mijn gevoel kan ik me je gevoel heel goed voorstellen maar in werkelijkheid kan ik me er natuurlijk niks bij voorstellen omdat wij niet in een dergelijke situatie zitten!

Natuurlijk hoopt iedereen op een gezonde baby wanneer er een zwangerschap is. Dat is niet meer dan logisch. De klap en het verdriet dat nu dus opkomen zijn niks om je voor te schamen!

In 1 van je berichten zei je dat je je man graag een gezond kindje wilt geven. Natuurlijk wil je dat ook voor je zelf! Maar hier kun jij niks aan doen en je geen invloed op. Maak je dus alsjeblieft niet gek door telkens deze gedachte te hebben lieverd. Daar ga je je alleen maar nog
    ongelukkiger door voelen!

Pff, dus nog dik een uur wachten op het telefoontje! Mijn duimen draaien heel hard voor jullie!

Dikke knuffel!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Suc6 nog met wachten!!

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lieve Duchess, ik heb net je topic gelezen. Wat heftig en stressvol meid :(
    Ik denk aan jullie en hoop op een positieve uitslag dadelijk! Knuffel!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    In gedachten ook bij jullie... Ik hou je topic in de gaten meid.. Knuf

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Heel veel sterkte met wachten. Ik hoop met je mee dat de uitslag goed is, ik denk aan je

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nog heel even wachten. Succes.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Net gebelt, ik heb geen infectie...
    Ik vind dit balen, voor mijn gevoel vergroot dit de kans op CF en Down maar weer... :(

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè verdorie! Maar hadden ze nu dan geen uitsluitsel of 1 van jullie daadwerkelijk drager is?

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee die bloedtest duurt langer, dat horen we over 2 weken als het goed is..

14. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè duchess balen dat t toch geen infectie is:(
    Veel sterkte met de komende tijd!dikke knuffel en ook hier denk ik iedere x aan je!
    Schrijf alles van je af als het oplucht en voel je nergens schuldig over!
    Deze baby is bijzonder en ze heeft een hele bijzondere moeder uitgekozen om door te worden gedragen en bemind!

Knuffel!!!!!

15. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    He ......vind het echt rot voor jullie...
    Nog 2 weken wachten dus?
    Heel veel sterkte en net wat hierboven staat: schrijf maar van je af, mij heeft dat iig geholpen.

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Lieverd, ik denk elke dag aan jullie. Hoop op prachtig geruststellend nieuws voor jullie en jullie kleine prinsesjes.

Laat maar weten als ik iets kan doen.

17. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Zo las ik het ook ja. Zelf sta ik er heel anders in, wij hebben bewust combinatietest laten uitvoeren omdat afwachten voor ons aanvoelde als naar je werk gaan met paard en wagen: onnodig gecompliceerd. Ik weet wel hoe je al kunt schrikken van een tegenvallend nieuws, en de zorg die je hebt in de periode dat je in onzekerheid leeft. Bij ons was er een verhoogde kans op down, en dan raak je direct aan het malen. Wat als, hoe moet dat nu... Wat heel erg hielp tegen de onzekerheid, was onderzoek laten doen om het zeker te weten, maar ik begrijp inderdaad dat dat iets is wat jullie niet doen? In dat geval zit er niets anders op dan afwachten tot het geboren wordt. Dat lijkt mij heel zwaar, maar als dat je keuze is, zit er niets anders op. Sterkte dus!

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ooh had ook gehoopt op een infectie. Dus nu 2 weken weer in onzekerheid.:(

Hele dikke knuf!! En zoals miekje al zei: je bijzondere kindje heeft hele bijzondere ouders uitgekozen om door te worden gedragen en bemind! Dat je angst hebt en er soms doorheen zit is normaal maar jij zult de kracht hier zeker voor vinden want jij bent een sterke vrouw!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb je reactie nu 3 keer gelezen, maar ik hoop en denk dat ik hem misschien verkeerd opvat.
    Elke persoon maakt andere keuzes, een vruchtwaterpunctie willen wij niet, klaar. Als het daarmee onze eigen schuld is dat wij een stressvolle zwangerschap hebben, dan is dat zo. Wij willen persoonlijk geen risico lopen, enkel en alleen om wat meer zekerheid te krijgen, want wat heb je daar aan?
    Toen wij deze beslissing namen, waren wij het er beide overeens; je krijgt denk ik eerder spijt dat je wel een punctie hebt laten uitvoeren, dan dat je dit niet hebt gedaan.

Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties.

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Jeetje, meid, wat balen dat het geen infectie was/is en je dus nog steeds met die moordende onzekerheid moet blijven rondlopen. Denk aan je en wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd! De emotionele achtbaan zal nog wel even duren :(...

Deel Deze Pagina