Een kindje verwachten dat (misschien) niet gezond is...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duchess, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Veel sterkte, hopelijk krijgen jullie goed nieuws xx

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hey duchess,

Weet je al wat meer? Zag namelijk dat je onderschrift veranderd is! Hopelijk heb je toch nog goed nieuws gekregen?? Nogmaals veel succes en sterkte!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoi meiden!

Ja gister hebben wij weer een echo gehad in Maastricht.
    Het viel mij al meteen op dat de darmpjes minder opvallend waren dan twee weken geleden. En ook de arts vond ze minder wit dan de vorige keer.
    Waarschijnlijk is het dus weg aan het trekken, en is het dus gewoon iets onschuldigs. (bijvoorbeeld een tijdelijk slechtere doorbloeding oid)
    Ook kregen we de uitslag van de test naar taaislijmziekte, en wij zijn beide geen drager. Dat is dus helemaal uitgesloten.
    10 januari krijgen we nog een echo om te kijken hoe de darmpjes dan zijn. Als het dan helemaal weg is hoeven we niet meer terug te komen in Maastricht.
    Helemaal super dus. Wel even een hele omschakeling en moeilijk te geloven dat ze dan waarschijnlijk toch gewoon gezond is, maar natuurlijk wel heel erg fijn!!!

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Waaauw Wat een super nieuws!!!!!

#doeteenvreugdedansje!#

Wanneer kunnen ze alles met 100 procent zegen?
    Of kan dat pas met de geboorte?

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Als 10 januari de darmpjes gewoon normaal beeld laten zien, dan wordt er inprincipe vanuit gegaan dat ze gewoon gezond is. We hebben dan geen hoger risico op down dan elk ander. We mogen dan gewoon weer bij de verloskundige onder controle en het zal wel in hun achterhoofd blijven uiteraard maar inprincipe geen reden om echt zorgen te maken. CF is sowieso uitgesloten dus dat is heel fijn.
    Als nu de volgende echo niet minder is geworden of weer erger dan zal er nog wel een kans zijn dat het toch down is denk ik. Maar daar gaan we niet vanuit!

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Gefeliciteerd met dit goede nieuws :D
    Nu nog even duimen dat het goed blijft natuurlijk.

7. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ooh wat een super nieuws!! Op naar een goede echo op de 10de!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ooh lieve Duchess dat is goed nieuws! Ik duim dat de echo van 10 januari ook helemaal goed is mega knufffff

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Wauw duchess, wat een positief nieuws zeg, na die vreselijke emotionele achtbaan van de laatste weken!
    Ik duim heel hard dat het er in januari helemaal mooi uitziet en je weer een beetje kunt genieten.

(hoe gaat het trouwens met de hard buiken? Zijn die ook weer wat tot rust gekomen?)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee die zijn nog niet tot rust gekomen, dus lig nog de hele dag op de bank of in bed. Maar daar valt mee te leven en is een eitje vergeleken met de achtbaan waar we de laatste weken in zitten.
    Ik vind de echo van 10 januari wel spannend maar het zou raar zijn als het nu afgenomen was en straks weer erger geworden toch... :)

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè duchess wat fijn om te horen:)
    Vooral ook dat t geen cf kan zijn!
    Nu dan rustig aan gaan genieten van de feestdagen!

Dikke knuffel !

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dutchess, wat een goed nieuws!!! Heerlijk voor jullie, dat is in elkgeval uitgesloten. Op naar een super mooie goede echo 10 januari!
    Ik hoop dat jullie nu een klein beetje rust kunnen vinden tot de 10e en dat je weer een beetje kan genieten. Blijft natuurlijk spannend tot de echo, maar tot nu toe wel goed nieuws gelukkig!!

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dat klinkt helemaal super! wat fijn! hopelijk an je nu een beetje bijkomen van al de stress van de afgelopen weken.. *knuffel*

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    super!! we duimen verder voor de volgende echo!!

15. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Super! Gefeliciteerd en we duimen dat 10 januari goed uit zal pakken!

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wat een fijn bericht!!
    Ik hoop dat je nu weer durft en kan genieten.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat fijn nieuws!!!!!!
    Super om te lezen!

18. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb je topic gelezen en wilde nu toch even reageren. Wat ontzettend fijn zeg dat alles er positiever uitziet! Ik hoop dat je lekker kan gaan genieten van de feestdagen met je gezin en je beebje in de buik!

19. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Duchess, wat een super nieuws! Nu maar (weer) lekker genieten en ik duim voor de volgende echo. :D

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wow! Wat een geweldig nieuws dit zeg!!!
    Pff, die achtbaan moet hels geweest zijn wat is dit dan fijn om te horen. Sowieso al dat cf uitgesloten is maar dat er waarschijnlijk helemaal niks aan de hand is is nog beter!!!!
    Hopelijk kun je nu langzaam weer een beetje genieten!

Deel Deze Pagina