Een kindje verwachten dat (misschien) niet gezond is...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duchess, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Via google kwam ik op een bericht van iemand waarbij het minder was en vervolgens bij de volgende echo weer erger was. *zucht* Dus ik ben nog niet helemaal gerustgesteld. Maar probeer me er maar op te focussen dat het meestal gewoon weg trekt als het al minder is op de echo.

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Niet teveel googelen hoor!! Is helemaal niet goed voor je.
    Als je je verveelt kan je beter spelletjes gaan spelen. Bejeweled of Bubbles ofzo ;)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ja klopt. Ik was er niet eens op aan het googlen, kwam het tegen toen ik wat anders zocht. Heel stom. Laat het verder maar rusten. ;) Er zijn ook genoeg gevallen waarbij het gewoon wegtrok.

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Precies en dat moet je toch maar voor ogen houden hoor. Natuurlijk zal je pas écht gerust zijn als je een compleet goede uitslag hebt, maar tot die tijd kan je er maar beter het beste van hopen :)

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Idd niet te veel googlen hoor, je kan jezelf dan goed gek maken!! Ik denk dat het lastig gaat zijn om het helemaal los te laten tot de volgende echo (die binnen deze context behoorlijk verweg is) maar ik hoop echt dat je de komende weken nog een beetje kan genieten! Voor ons is het makkelijk praten, maar gun het je zo!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dankjewel!
    Het is idd nog erg spannend voor ons wat uit de echo op 10 januari komt. Gister waren we erg positief gestemd maar nu weten we eigenlijk dat het nog steeds alle kanten op kan. Máár, CF is sowieso uitgesloten, dus taaislijmziekte heeft ze sowieso niet. Dat is in ieder geval al fijn!!!

7. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een geweldig nieuws! Heel blij voor jullie!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wat een fijn nieuws dat CF uitgesloten is!

Ik duim op een goede uitkomt op 10-01!

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Herkenbaar al die onzekerheid.

Alleen wisten wij wel zeker dat onze dochter niet gezond zou zijn, alleen niet "hoe erg".

Ik lees dat er nu goede berichten zijn.. Heel erg fijn. Ik hoop dat je je daar aan vast kan houden.

Zelf heb ik op een gegeven moment mezelf een soort van gedwongen om te genieten. Was het verplicht aan mijn dochter.
    Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan... Maar wel gelukt.

Wens je heel veel sterkte liefde en kracht toe en ik duim voor jullie dat het straks toch een grote roze wolk mag zijn! Net als bij ons!

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    O wat een goede vooruitzichten! Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jullie. Ik kan me voorstellen dat het tot 10 jan nog even spannend blijft, maar ik geloof dat het dan echt helemaal weg zal zijn.
    En idd niet meer op internet zoeken, daar staan vaak alleen de negatieve verhalen op.

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey Duchess! Hoe gaat het nu met je?

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zie nu pas je topic meis.. in gedachten bij jullie en hopelijk goed nieuws morgen..

Deel Deze Pagina