Babykamer nicky Babykamer Nick Babykamer miami Ledikant - Commode 3 Laden - Hanglegkast 2-deurs Miami | Interbaby | Baby-Dump Ik ben er heel vroeg bij! welke babykamer vinden jullie leuker. groetjes lichtje
Ik ga voor de 1e. Die is en goedkoper. Je zult nog veel meer moeten kopen dus... En vind met handvaten toch iets ja meer kind gericht? Als je snapt wat ik bedoel. Andere iets te straks voor babykamer.
Nick.... Die tweede vindt ik zo'n dikke kasten....als je me begrijpt hahaha.. Maar ligt misschien ook aan het geslacht...tweede is leuker voor een jongen...
de tweede ik heb zelf ook z'n model wel eens waar van schardt maar goed je moet kijken naar wat je zelf wil. wij wisten dat we meerdere kindjes wilde en hebben gekozen voor een relatief dure kamer (2200) maar dan heb je wel een kamer waar bij wijze van spreken 10 kinderen 3 jaar in kunnen slapen. veel budget kamers zijn al snel mindere kwaliteit en slechter afgewerkt
Zou ze goed in het echt gaan bekijken. De eerste is een stuk goedkoper maar ik weet uit ervaring dat dan ook de kwaliteit kan tegenvallen. Hierdoor op een andere keuze gekomen dan welke ik op internet zag
Wat Ede zegt kan ik je heel erg aanbevelen! Was hier namelijk ook zo. Op het eerste gezicht zou ik voor nummer 1 gaan. Die vind ik liever en ook minder lomp.
Ik vind babykamer Nick echt mooier. Maar of het ook van een beetje kwaliteit is, is wel de vraag. Ligt er ook weer aan hoelang je er van plan bent mee te doen....
De tweede, puur omdat ik een ontzettende kluns ben en mezelf ongetwijfeld zou weten te stoten aan de handvatten
dames dank jullie wel voor jullie reacties. De eerste is een stuk goedkoper en zag er daarnaast ook goed uit. Ik ben wel van plan de eerste en tweede kind (als wij ook een tweede zullen krijgen) erin te laten slapen... en misschien een derde hahahaha. Dames met de miami hoe ervaren jullie die? N vanaf welke maand kochten jullie je babykamer? dikke kus van Lichtje