ICSI en een cyste

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Baby09, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hoi hoi

Ons geluk kan niet op, icsi 1 te weinig eicellen wel 2 embryo's. Maar omdat wij in Belgie icsi doen en in NL wonen, en daarbij nog eens PGD (embryoselectie) hebben wij de keus gemaakt om de 2 emmy's in te vriezen en bij de volgende poging te gebruiken. Vanwege de kosten en om nog meer teleurstellingen te voorkomen. In april mocht ik voor poging 2 beginnen. Helaas had ik toen het CMV virus en mag je niet zwanger worden. De assistentes in belgie zeiden dat het eerst mijn bloed uit moest en dan nog eens 3 mnden wachten. Daar ging mijn hoop, alles weer weg, weer wachten. Komt onze wens ooit in vervulling? Waarom laat mijn lichaam me nu precies op deze momenten in de steek? Na een gesprek met de gyn kon ons geluk niet op! We mochten per direct beginnen, dat was eind april! Wat waren we blij!!!! Ik moest beginnen met een neusspray om mijn hormoonlevel te verlagen, om meer eicellen te krijgen. 9 mei moest ik voor een echo en ja hoor, in mijn onderbewustzijn wist ik het al want ik was al het hele weekend zenuwachtig en bang, een cyste! Daar ging onze hoop weer... Nu bijna een week verder nog geen gyn aan de telefoon gehad. We zijn al de hele week minimaal 2x per dag aan het bellen om hem aan te lijn te krijgen en het lukt maar niet. Vandaag te horen gekregen dat we hem maandag aan de telefoon krijgen, eindelijk! Maar veel te laat!
    Het is een cyste die operatief verwijderd moet worden. Mijn gyn in NL zei dat als ik bij hun onder behandeling zou zijn eerst de cyste weggehaald moest worden dmv een kijkoperatie en dat ik dan weer 6 mnden niet zwanger mag worden. Maar hij zei dat hij het ook wel logisch vond als ik verder zou gaan met de poging, maar dus wel met 1 eierstok. Hij laat de keus bij ons, maar lekker keus om te maken!!! Desondanks willen wij toch wel heeeel erg graag verder en deze poging af maken. Nu is het dus wachten op de gyn in belgie wat hij ervan vind....

Zo even in snel trein mijn verhaal, moest het gewoon even kwijt want jeej wat een jojo effect en wat een intens rotgevoel krijg ik hier toch van. Maar nu vraag ik me af zijn er meiden die door mochten gaan met hun poging?? En hebben jullie dat ook gedaan??

Deel Deze Pagina