Bestellen jumbo

Discussion in 'De lounge' started by MamaOktober13, Jun 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Er zijn hier volgens mij een aantal dames die online boodschappen bestellen bij jumbo:) ik wil dus vandaag vast boodschappen bestellen voor a.s. vrijdag, nu gelden er nog andere aanbiedingen tot en met dinsdag. Nu heb ik een aantal dingen op mijn lijstje staan die vanaf woensdag in de aanbieding zijn. De korting geeft hij nog niet aan op totaalbedrag, wat natuurlijk ook logisch is. Is mijn totaalbedrag dan vrijdag wel aangepast naar de dan geldende als ik vandaag vast bestel?

Bedankt :)

2. Sceptica

Sceptica Bekend lid

Aug 9, 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je krijgt inderdaad de geldende korting. De korting die nu nog geld, die heb je vrijdag dus niet meer, korting die woensdag ingaat, gaat er wel gewoon vanaf.

3. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Fijn, bedankt voor je antwoord. Het gaat me inderdaad om de aanbiedingen die woensdag in gaan.

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Voor je gaat bestellen hier nog een kortingscode van €10

Moet je even op het laatst van je bestelling invoeren

BEDANKT2016

Moet je trouwens wel minimaal voor €50 hebben besteld volgens mij.

5. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Lief van je! Deze gebruik ik volgende week :) ik heb besteld met kortingscode: totsnel. Moet je ook wel minimaal 50 euro besteden, maar dat redden we hier makkelijk. Misschien heb je er wat aan :)

6. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Die kende ik inderdaad ook al ;)

Mocht je vaker willen bestellen bij de Jumbo, kijk dan eens op www.pepper.com daar staan altijd heel vaak €10 kortingscodes op en andere aanbiedingen voor de Jumbo ;)

Share This Page