Er zijn hier volgens mij een aantal dames die online boodschappen bestellen bij jumbo ik wil dus vandaag vast boodschappen bestellen voor a.s. vrijdag, nu gelden er nog andere aanbiedingen tot en met dinsdag. Nu heb ik een aantal dingen op mijn lijstje staan die vanaf woensdag in de aanbieding zijn. De korting geeft hij nog niet aan op totaalbedrag, wat natuurlijk ook logisch is. Is mijn totaalbedrag dan vrijdag wel aangepast naar de dan geldende als ik vandaag vast bestel? Bedankt
Je krijgt inderdaad de geldende korting. De korting die nu nog geld, die heb je vrijdag dus niet meer, korting die woensdag ingaat, gaat er wel gewoon vanaf.
Voor je gaat bestellen hier nog een kortingscode van 10 Moet je even op het laatst van je bestelling invoeren BEDANKT2016 Moet je trouwens wel minimaal voor 50 hebben besteld volgens mij.
Lief van je! Deze gebruik ik volgende week ik heb besteld met kortingscode: totsnel. Moet je ook wel minimaal 50 euro besteden, maar dat redden we hier makkelijk. Misschien heb je er wat aan
Die kende ik inderdaad ook al Mocht je vaker willen bestellen bij de Jumbo, kijk dan eens op www.pepper.com daar staan altijd heel vaak 10 kortingscodes op en andere aanbiedingen voor de Jumbo