hcg in bloed aantal weken en werkelijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by mimi1987, Jul 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1987

mimi1987 Actief lid

Mar 20, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey! Ik heb zojuist het verlossende antwoord van mijn ha gekregen dat ik zwanger ben, 4 weken volgens mijn bloed. Maar in werkelijkheid begin ik morgen aan de 6de week. Assistente zei dat dit een ongeveer iets is en ik me er niet op moet vastpinnen. Maar heb 3 maanden geleden een mk gehad, eerste echo leeg vruchtzakje, week later tog hartje en daarna alsnog mk. Ik ben gewoon bang voor herhaling... hebben meer mensen dit gehad?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Kan je niet korter zwanger zijn dan je denkt? Wanneer heb je voor het eerst positief getest?

3. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hcg heeft enorme marges, daarom zegt 1 meting niet zoveel; het kan best zo zijn dat je wel 6w bent!

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heel raar dat je huisarts aan de hand van een bloedwaarden zegt hoe lang je zwanger bent. Die heeft er duidelijk totaal geen verstand van!!!
    Van harte met je zwangerschap. Op naar een mooie echo!

5. mimi1987

mimi1987 Actief lid

Mar 20, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg het misschien verkeerd :) ze zag een waarde van ... (in mijn blijdschap al weer kwijt) wat staat aan ongeveer 4 weken. Ben gewoon bang voor slecht nieuws bij echo dat het een leeg vruchtzakje is ofzo. Eerste keer dacht ik ook al 7 weken te zijn maar bij echo bleek 5 weken. Vandaar dat de angst er ook weer zit. En heb deze keer vroeger getest moest 23 juli ongesteld worden.

Share This Page