een klein vraagje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door brinda, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Dus ik neem aan dat je het over dit stukje hebt?:

Nou ten eerst zei ik het helemaal niet zo. Ten tweede begrijp je me dan helemaal verkeerd :( of ik jou helemaal verkeerd... ik snap dr in ieder geval helemaal niks van
    ik snap je punt niet echt en ook niet wat er zo raar is aan wat ik hier zeg..

ik vind borstvoeden geweldig.. en dit is ook iets wat ik mooi vind aan borstvoeden.. is dat zo raar?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vond vooral dat zinnetje dat je het zo stom vond, vreemd overkomen. Maar misschien bedoel je het anders dan dat het er staat...

3. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    vind het best een ernstig verwijt..
    k wil ook helemaal niet de indruk wekken dat ik niet lekker in mijn vel zit

4. raspberry

't Is geen verwijt, ik vind niet dat je dan raar of wat ook bent. Het viel me alleen op, dat je in meerdere posts dat soort uitspraken deed... maar als jij er niets in herkent, zal het wel niets zijn, toch?

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Mijn dochtertje (de kleinste dus) reageert in ieder geval heel erg op mijn stem, als ik praat draait ze helemaal naar mij toe, dit doet ze niet bij anderen.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja vond dat zinnetje ook wel wat vreemd overkomen ,zeker gezien het feit je kindje nog zo klein is en uberhaupt nog niet het besef heeft hoe het zich bij jou of anderen gedraagd. maar je hebt het vast niet op die manier bedoeld en om dan gelijk aan te komen met gesprekken met een psycholoog vind ik wel wat vergezocht. Eeen beetje gezonde onzekerheid ( als het al onzekerheid is) is helemaal niks mis mee :D

Ik denk dat kinderen na een bepaalde tijd met ieder persoon een eigen band gaan ontwikkelen. Nu mijn zoontje 6 maand is merk ik heel erg hoe hij aan het veranderen is. Hoe hij op iedereen weer anders reageerd ,maar heel goed de mensen die hij heel vaak ziet herkend. Wat ik ook heel grappig vind , als mijn man en ik 's morgens beiden aan het bedje van mijn zoontje staan ,zie je hem echt zo zijn best doen om ons om en om aan te kijken. Zo vertederend vind ik dat :oops:

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    als ik het zo terug lees lijkt het ook wel wat vreemd.. k schreef het ook in haast
    omdat mn meissie om mn aandacht vroeg :p

8. raspberry

OK, dan was het dat, :) Sorry, maar kwam zo vreemd bij me binnen, ;) Maar goed, niks aan de hand dus... ik schrok er alleen nogal van zoals het er stond.

Deel Deze Pagina