Snik, waar zijn mijn krullen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Smile, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Voor mijn zwangerschap en tijdens mijn zwangerschap had ik krullen in mijn haar. Niet heel veel, maar toch een mooie slag. Mijn haar is van zichzelf vrij dun, dus was altijd wel blij met die krul, dat gaf net wat meer volume.
    Maar nu na de bevalling is mn krul weg, snik. Ben inmiddels drie maand verder en de krul is nog steeds niet terug. Iemand dit ook gehad?

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik heb een behoorlijke krullenbos van mezelf, maar 't zakt sinds een 1,5 maand aardig uit en er is niks mee te beginnen. Het lijkt ook elke avond wel moddervet, terwijl ik het dan 's ochtends nog gewassen heb. Heb 't een tijdje geleden maar kort laten knippen, maar 't maakt niet echt veel uit voor de krullen. Jammer... hoop dat ze weer terugkomen!

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook een ervaringsdeskundige.
    Ik had een enorme krullenbos en daar is nu niet veel meer van over.
    Mijn zoon is inmiddels 16 maanden, ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan wel even duren....

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had ook altijd slag in mijn haren maar daar is echt niks meer van te zien bij mij. Ik heb het nu zo stijl als wat .. het hangt maar te hangen.

Mijn dochter is nu bijna 2..

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb juist ná de geboorte van mijn zoon ineens een mooie slag in mijn haren :) Ben er wel blij mee, want ik heb ook maar heel dun haar. Nu lijkt het nét wat meer :) Gelukkig kan het dus ook andersom...

Het kan zeker nog wel een tijdje duren voordat alles weer normaal is of wordt. Soms wordt het helemaal niet meer zoals het ervoor was...

6. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Dat heeft echt met hormonen te maken. Ik kreeg mijn krullen pas toen 12 was en in de puberteit kwam. ik dacht misschein gaan ze wel weg als ik zwanger ben of na de bevalling, ben nu 2 maanden geleden bevallen maar heb ze nog steeds. hoop toch stiekem wel dat het gewoon blijft nu.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier ook altijd krullen.. na de bevalling DRAMA!
    Ze beginnen nu eindelijk weer een beetje mooi te worden :)

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Van mezelf had ik een beetje slag in mijn haar (lees: ondersteboven föhnen, schuim erin en kneden maar) maar toen ik zwanger raakte van de 1e, schoten de krullen erin. Er waren mensen die vroegen of ik een permanent had laten zetten :)

Na de bevalling gingen langzaamaan de krullen over in de mij welbekende slag. Toen mijn dochter 1,5 was, vonden we de krullen weer: op haar hoofd! En nu ze bijna 5 is, is het jammergenoeg alleen nog slag in d'r haren.

Zodra ik zwanger was van de 2e, verheugde ik me al op de krullen... helaas, blijkbaar toch een andere hormonenmix in mijn lijf want het bleef alleen slag in mijn haar. En bij de Thom weet ik het niet, mijn haar is nu zo kort dat er weinig te krullen is :)

Groetjes van Kiki

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ik had na de bevalling gruwelijk veel last van haaruitval, na elke wasbeurt (waste het op een gegeven moment nog maar 1x per week) stond ik gewoon bijna te huilen zoveel haren zaten er op de kam na het doorkammen, en dat heeft toch zeker een maand of 7 geduurd, het had ook niet veel langer moeten duren volgens mij want zoveel haar heb ik al niet van mezelf (best wel dun) en je kon zeker aan de voorkant zien dat het daar aan het uitdunnen was. na wat ik van de ha heb gehoord komt het door bepaalde hormonen in je lichaam die voor dit soort veranderingen zorgt en het kan zeker 9 mnd tot een jaar duren voor dat dat weer normaal of stabiel is zoals zij zei.

Deel Deze Pagina