Dag meiden, Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen en hoop dat jullie mij kunnen helpen. We hebben met 6,5 week een echo gehad en alles zag er goed uit. Het hartje klopte goed, en er was geen bloed zichtbaar. Het baarmoederslijmvlies was ook goed dik. Dus ik dacht nergens om me zorgen over te maken. Ik ben al die tijd ook erg misselijk geweest en had de bekende krampjes die erbij horen. Maar nu ik bijna 9 weken ben en vandaag een vervolg afspraak heb gemaakt voor een nieuwe echo over 3 weken neemt bij mijn de onzekerheid toe. De misselijkheid en krampjes zijn niet meer te bekenen, alleen als ik een snelle beweging maak dan krijg ik een felle steek. Verder heb ik nog wel gevoelige tepels en ontzettend hoofdpijn. De moeheid blijft overigens wel aanwezig, ondanks dat ik genoeg slaap en rust. Dit had ik bij mijn zoontje ook. Komt dit vaker voor dat symptomen afnemen binnen de 12 weken en hoeft dit niet altijd wat te betekenen. Ik dacht altijd een kloppend hartje is een goed teken toch? Groetjes, Sabrina
Ik ben in totaal maar 3weken misselijk geweest, en maakte me daarna ook zorgen. Maar ben nu 19weken en alles ziet er nog goed uit hoor! Maak je maar geen zorgen, soms verdwijnen zulke klachten sneller, en sommige hebben er langer last van.
meid het is vast wel goed.. Een kloppend hartje is meestal wel een goed teken!! Me zus had positieve testen en had op dat moment ook allerlei symptomen! Toen met de eerste echo klopte het hartje niet, maar ze had ook al lang niet meer al die symptomen ineens. Maar jou hartje klopte wel en dan heb je nog maar heeeeel weinig kans op een miskraam! Kloppend hartje is echt een goed teken!
Hallo, ik sluit me aan bij AngelaV. Ik ben nu 13 weken zwanger en tot opheden helemaal geen kwaaltjes gehad. Het heeft me in het begin heel er onzeker gemaakt maar tot nu toe was elke echo super goed. Zelf de combinatie test was perfect. In deze periode kan je alleen maar van echo tot echo wachten en hopen dat alles goed zal gaan. Heel veel sterkte de komende periode. Dikke knuf
Ik snap je gevoel helemaal! Ik heb nog helemaal geen bevesteging gehad. Morgen mag ik eindelijk voor de eerste echo en ben best zenuwachtig. Ik had hele gevoelige borsten en van week 6 tot en met 9 erg misselijk geweest en daarna was de misselijkheid weg, nog wel een rare buik, kleine beetjes eten en niet weten waar ik trek in heb enzo. Borsten zijn nog een beetje gevoelig. Best wel eng dat de kwaaltjes minder worden maar eigenlijk ook natuurlijk heel fijn. Het is heel erg normaal dat de kwaaltjes afnemen en sommigen hebben helemaal nergens last van en als je pech hebt heb je veel langer last. Over het kloppende hartje. Het hartje is natuurlijk een heel fijn goed teken maar het blijft de realiteit tot 12 weken dat het mis gaat 1 op 10. Dus 9 van de 10 gaat goed. Ik word niet heel blij van deze cijfers, het moet gewoon goed gaan natuurlijk. En er zit voor ons niks anders op dan erop vertrouwen dat het goed gaat en de echo afwachten. !!!Kom op het gaat gewoon goed bij ons!!!!
Dank je wel. Ik begrijp dat meerdere dezelfde onzekerheid hebben als ik, en daarom ben ik ook zo blij met deze site en de snelle reacties. Ik probeer echt van het positieve uit te gaan maar het blijft moeilijk. Het doet me goed te lezen dat er bij meerdere dames voorgekomen is dat de symptomen afgenomen hebben. Dat zou er dan wel bij horen. Maar ik zou blij zijn als het 3 weken later is en de echo een mooi kindje aangeeft met een kloppend hartje. Dan zou ik de rust kunnen vinden en kunnen gaan genieten. Groetjes, Sabrina
dat had ik ook. En ik werd er heel onzeker van! Maar een week later was de misselijkheid dubbel zo erg terug! Probeer ervan te genieten, het zegt echt helemaal niks.
Ik ben bij deze zwangerschap voor het eerst nisselijk geweest met obgeveer 6.5 weken begon dat ook zere boobs had ik al voor nod en met 10 weken geen kwaaltje meer te bekennen, de schrik sloeg me om het hart. Maar 2 weken later met de echo was alles dik in orde inmiddels ben ik bijna 32 weken zwanger van een druktemaker die ik met 12/13 weken al kon voelen dat gaf me ook een gerust gevoel! Die eerste 3 mnd zijn écht verschrikkelijk voor je zenuwen.