Met een gesloten linkereileider en een vernauwde rechter eileider binnen 5 maanden spontaan zwanger zijn....dat overkomt mij nu....Er is zelfs door een gyn tegen mij gezegt dat ik nooit maar dan ook nooit spontaan zwanger zou raken. Ik kan het alleen maar een heel groot wonder noemen. Ik kan het niet bevatten. 11 maart een echo om te kijken of het niet bbz is en dan zal het wel komen denk ik, het geloof. Liefs!
Hoi Sterre! Wat super zeg! Echt een wonder! Ik hoop op een mooie echo! Gefeliciteerd! Groetjes Franciska
van harte gefeliciteerd. het eerste wat mijn man zei was, ga naar die gyn toe en laat hem dat maar eens zien.
Bedankt allemaal! Ik zou inderdaad dit die gyn eens onder z'n neus moeten wrijven maar hij is er helaas niet meer. Ach ja, het maakt ook allemaal niet meer uit, ik ben zwanger en daar gaat het om
hee meis, wat super voor je! ik heb maar 1 eierstok, en de gyn had gezegd dat het bij mij ook wel langer zou duren voordat ik zwanger zzou zijn. Niet dus .... ben de eerste keer meteen zwanger geraakt. vond dit ook echt een wonder. Ik ging ervan uit dat het wel een jaar of 2 zou duren.... geniet ervan....gr. rensje