Ik snap het even niet meer, vorige week opende ik nog een topic dat mijn kindje zo veel beweegt. Tot nu toe was dat ook zo. Sinds een paar dagen is het erg rustig daarbinnen. Ik voel eens af en toe iets maar lang niet zo druk als eerst. Ik maak me niet echt druk omdat ie toch regelmatig een klein schopje geeft, maar niet meer die keiharde schoppen en draaien als eerst. Kan wel weer komen? Zou ie wat minder ruimte hebben? Of beter liggen? of een slaapperiode hebben?
Ik heb eigelijk hetzelfde! Eerst voelde ik het kindje vaak en nu stuk minder. Misschien een andere houding inderdaad of veel slapen..
Hier ook t zelfde..Gister een afspraak gehad bij de VK en die dacht dat t kwam door een te weinig aan vruchtwater (buik voelt erg vol en strak aan)..en verwees me door voor een extra (groei/vruchtwater) echo... Maar ik ben net geweest...en dat zit allemaal goed pfew..! Wel moet ik wat rustiger aan doen... Dus ik denk dat ze gewoon een groeispurt heeft en dat ze daardoor wat rustiger is..(dan slaapt ze wat meer )
Ik heb dat ook gisteren en eergisteren voelde ik echt zeker ieder uur stevige schopjes. Zelfs s`nacht volede ik het. En nu voel ik heel af en toe lichtjes iets. Ik denk dat de kleine misschien slaapt of anders ligt waardoor ik het minder voel.Misschien met de beentje naar mijn rug toe.
ik had dat ook rond 25 weken en 5 dagen maar ben toen met 26 weken toch ff heen gegaan en gekke is alles was goed me buik enzo hartje deed het goed en nadat ik bij de verlos was geweest kom ik thuis en daar was die ineens weer met andere woorden van ben er wel
Hier nog eentje: tot nu toe was de kleine man echt een drukke uk, maar sinds een paar dagen... Af en toe wat kleine schopjes, maar meer ook niet. Zit me ook af te vragen of ik me zorgen moet maken? In mijn boek staat wel dat als de schoppen minder hard worden dat je contact op moet nemen met gyn, maar ik wil eigenlijk niet meteen in de stress schieten... Lastig, ik hoop dattie snel weer gewoon lekker gaat schoppen!
Ik moet dinsdag toch naar de v.k. denk dat ik nog even wacht. Maar wat in je boek staat, maakt me weer een beetje ongerust. Maar zo te horen hebben meer meiden dit, tja.