Ik heb morgen een afspraak met de gynae, ben dan 16 weken en 3 dagen zwanger en ik hoop toch dat ze het geslacht kunnen zien. Ik heb altijd gehoord dat ze het aan 16 weken gemakkelijker kunnen zeggen als het een jongen is, in de zin van 'als we iets zien hangen, is het een jongen, zien we niets, kan het nog alle kanten uit'... Ik ben zeer benieuwd. Zijn er hier veel die het al aan 16 weken wisten?
Ja het kan, wij wisten het met 17 wkn dat het een meisje werd. Heb het 2 wkn later in het ziekenhuis nog een keer gevraagd voor de zekerheid. Maar het moet er ook goed voorliggen hoor, piemeltje of niet, dat maakt niet zoveel uit. die mensen zijn er zo getraind op, die zien het toch wel.
Ik wist het ook met 16 weken en 5 dagen...Lag duidelijk naar voren met zijn "gevalletje" Voor de zekerheid gewacht tot de 20weken echo en daar werd het wederom bevestigd..
wij wisten het met 17 weken. met 16 weken konden we het al zien maar wilden ze geen 100% zekerheid geven
een jongetje kunne ze idd sneller zeggen. want als ze zeggen dat het een meisje is kan dat nog veranderen tot 24 weken.. toen ik zwanger was van mn dochtertje zeiden ze ook met 17 weken geloof ik of 18 moet er om liegen dat het een meisje was maar zeiden wel 70% zeker.. het kon nog wel veranderen maar dat was niet gebeurd
Ik heb veeeeel echo's gehad. Vanaf een week of 14 kon de gyn het idd al zien. Maar in het ziekenhuis waar ik loop wagen de gyns zich niet aan het 'voorspellen' van het geslacht. Wij hebben dus moeten wachten op de 20-weken-echo bij de echoscopiste. En die zag het direct: een MEID!
Nog enkele uren te gaan, ik hoop dat ze het kunnen zien. Ben nu zo opgewonden, dat meteen beslist werd dat we het effectief willen weten (we twijfelden nog)...
Hadden jullie ook een echo met 16 weken dan? Ik alleen eentje met 12 en eentje met 20 weken. Of hebben jullie om een extra echo gevraagd? Liefs, Juul
Ze wou het ook niet met 100% zekerheid zeggen, maar haar berekende pronostiek: a girl Met twintig weken weten we het zeker, zei ze
nee de mijne was omdat ze het hartje niet kon vinden met 16 weken. mijn hartslag overstemde die van de kleine
Wij konden het hartje niet horen, omdat de kleine uk zodanig aan het 'zwemmen' was, we hoorden vooral het gebrobbel van het vruchtwater, maar we zagen dat het hartje goed klopte