iets opeten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door karin29, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,
    Ik heb een vraagje. Onze zoon laat regelmatig wat speelgoed slingeren. Probeer steeds alles op te ruimen maar nu heeft ze toch een onderdeel van een autotje ingeslikt. Ik zag in haar luier dat ze het heeft uitgepoept. Mijn vraag is nu kan dit kwaad doen aan haar darmen? En poepen ze meestal wel uit wat ze ingeslikt hebben?

Groetjes Karin

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als er geen hele scherpe kantjes aan zitten, zal het wel loslopen en ja: over het algemeen komt het er gewoon weer uit... (lachen trouwens, doe je de luier los en tadaa: verrassing!).
    Vriendje van m'n broer heeft ooit zo'n rond batterijtje ingeslikt... ook niks aan overgehouden, ;)

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    als het er vanzelf en zonder veel moeite weer uitkomt, heeft het weinig kwaad gekund. Maar dat weet je natuurlijk niet vantevoren...

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Pjew, ik heb hier ook al zo'n kleine stofzuiger rondkruipen...
    Moet er echt op denken dat ik elke dag even goed stofzuig, want hij ziet echt alle kleine frutsels liggen en natuurlijk gaat alles ook rechtstreeks z'n mondje in. :(
    Denk niet dat kleine dingetjes veel kwaad kunnen, maar als er scherpe randjes oid aanzitten, dan wordt het een ander verhaal.
    Goed alert zijn, is denk ik het beste.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik denk ook niet dat het veel kwaad kan. Wat trouwens niet geldt voor batterijen geloof ik. Heb eens gelezen dat er door het maagzuur gif uit de batterij kan vrijkomen.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah wat eng ... Denk dat het nu geen kwaad kan, maar er is natuurlijk ook stikgevaar (naast dat het van binnen iets kapot zou kunnen maken). Maar met een ouder kind lijkt het me ook lastig hoor. Heel alert zijn of de kamer in 2en delen met zo'n uitklapbare box ...

Deel Deze Pagina