En iedere zwangerschap ook. Op 12 dpo een veel lichter streepje gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje dan nu. Dus kan echt flink variëren.
Pfff er zit écht niets anders op dan afwachten. Wat zal ik toch wéér teleurgesteld zijn als blijkt dat deze ronde tóch op zijn einde gaat lopen. Maar stiekem ga ik toch een beetje hopen. Niet té veel. Gewoon een beetje. En ik moet afleiding gaan zoeken! En niet zo'n klein beetje ook. Overigens vandaag geen druppel bloed gezien, enkel vanochtend bruinverlies..
Ik vind hem ook donkerder geworden hoor! Heb in het zelfde traject gezeten als jou en heb ook pcos. Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en kwamen er pas achter toen ik al 6 weken zwanger was. Dit was na een mislukte terugplaatsing en daarna bleef mijn ongesteldheid uit. Mijn arts zei dat dat normaal was. Na 6 weken zouden ze toch maar mijn menstruatie opwekken maar moest verplicht een test doen! En tot onze grote verbazing 3+ op de zwangerschaptest! Nu is onze kleine meid onderweg! Ik denk dat je idd niets moet gaan spuiten en blijven testen. Je lichaam kan dus helemaal in de war zijn en de testen kunnen oplopen! Ik ga heel hard duimen voor je! Wat spannend zeg! Het wachten duurd altijd zo lang!
@ Pinda jeetje wat een verhaal. Ja hier een enorm heftige ronde achter de rug met heel veel onzekerheid, verdriet en teleurstelling en telkens weer een beetje hoop. Heb in totaal 32 dagen gespoten en telkens was er geen activiteit. Totdat er 'opeens' weer 3 follikels zaten. We konden toen kiezen: afblazen (alwéér), gokken of een follikel aanprikken. Voor het laatste gekozen (moest ook gelijk de volgende ochtend vroeg) en dat ging opeens zo snel allemaal dat ik pas in het weekend erna besefte wat er was gebeurd. Vond dat overigens best heftig. Nou, pregnyl erin, nieuwe hoop. Maar toen ging ik vanaf 3/4 dpo bloeden. Tranen!! Nu al ongesteld? Zeker tot 7/8 dpo wel ook helder bloedverlies gehad, wat daarna over ging in bruin. Op 10dpo toch maar een echo gehad want ik wilde niet loos afwachten. Ik werd notabene alweer ongesteld terwijl ik nog 3x pregnyl 1500IE moest spuiten. Dat kon toch gewoon niet? Hup echo. Mijn progesteron was goed en bms dik! Hoppa. Weer een beetje hoop. Tot ik 2 dagen later op 12 dpo (afgelopen vrijdag) weer opnieuw helder bloedverlies kreeg. Weer tranen. En teleurstelling. Uiteindelijk is het bloedverlies wederom relatief weinig en vandaag, op mijn NOD, tot op heden nog niets verloren (waarschijnlijk komt dat heus vanavond nog wel). En dan die testjes.. wéér een beetje hoop dus. Het is zo'n rollercoaster steeds! BewarenBewaren
Nina wat ontzettend spannend! Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten. Man ik ben zo benieuwd! Ik duim voor een oploper morgen. Ook ik vind die van vandaag donkerder lijken dan die van gister
Test eens met 2 urine of in de avond. Zelf test ik altijd lichter met ochtend urine. Sommige zijn echt middag of juist avond testers.
@ BP: pfff man ik zit echt in spanning. Vooral dat ik heel plots ben gestopt met bloeden (tot nu dan want de avond is nog niet voorbij) én dat het testje van vanochtend niet spierwit was, daar word ik toch wel een beetje nerveus van (ik heb gister nog lekker wijn gedronken!). @ Jane, thanks voor de tip. Ik denk dat ik 'm morgen eerst nog in de ochtend doe, omdat ik dan 3 opeenvolgende dagen kan vergelijken. Wellicht ga ik de komende dagen ook eens in de middag/avond testen.
Alles wat jij eet en drinkt voordat je 6 weken zwanger bent komt niet in aanraking met vrucht. Geen stress dus. Verder succes met door testen al weet ik niet of elke dag testen jou rust gaat geven... in t begin is je hcg heel laag en na 2 dagen kun je een duidelijk verschil zien maar soms de ochtend erna niet en levert dat weer stress op, en posten we hier weer; gaat dit wel goed haha... maar succes meid. Mijn duimen draaien
Ik heb echt wel onduidelijkere testen voorbij zien komen van meiden die gewoon zwanger waren. Ik vind het best duidelijke streepjes. Hopelijk ben je morgenochtend overtuigd
Hmm, wéér zo'n inieminie schaduwlijntje.. ook niet direct zichtbaar.. dat lijkt me toch niet echt de bedoeling! Op de foto zie je 'm niet eens.. Misschien toch maar eens vanmiddag nog een keer testen en anders vrees ik toch echt gewoon dat het niets is . Sinds gisteren dus niet meer ongesteld (zou dat misschien door die ene injectie komen, dat het zo abrupt is gestopt?).. Als ik vandaag geen duidelijkere lijn heb dan verwacht ik dat ook niet meer Die k2v5 drogen wel heel langzaam op zeg, Bewaren
Een schaduwlijntje komt tegenwoordig best vaak voor bij de KV testen. En helemaal buiten afleestijd is dit helaas negatief.
Ja he! Ik ga het vanavond nog een keer proberen en als ik wéér hetzelfde krijg dan is het helaas zo en ga ik gewoon weer door naar de volgende ronde!
Wat denken jullie? Negatief he? Vanochtend duurde het ook super lang voordat de test droog was. Er bleef echt heel lang urine op het aflees venster liggen.. gewoon maar weer starten vanavond?
Ik zie wel wat als ik eerlijk ben. Zijn nog wel echte tuurstreepjes maar wie weet was je ei later dan je dacht of bouw je heel langzaam hcg op. De enige 2 dingen die je kan doen zijn of wachten en open dat hij komende week oploopt of een bloedtest aanvragen. Ik blijf iedergeval nog eventjes voor je duimen