Een kleine vraag: toch gewoon starten met injecties?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Nina Sanders, Nov 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Mijn ei was heel zeker: Ik heb op 12 november Pregnyl gezet om 14.00 's middags. Dan was mijn ei zondagavond 13 november of in de nacht van zondag of maandag ;).

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik ben bang dat je een biochemische zwangerschap hebt gehad. Maar dit valt alleen in de gaten te houden met door testen of 2x bloed test. Helaas zouden de streepjes idd wel dobkerder moeten zijn geworden inmiddels.... kut!!!!! Sterkte en succes met afwachten of een eventuele volgende ronde

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Bedankt. Maarja afwachten.. waarop? Want als ik straks een omowitte test in handen heb, dan ga ik de Menopur er toch weer bij pakken? Ik ben immers ongesteld geweest van vrij - zo. En wit is wit.. ;) Pff.. Die gaat dan niet opeens weer streepjes vertonen ;)

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Lastig die onzekerheid.

Zou denk ik je arts eens vragen of je geen uitgangsecho kunt krijgen voordat je nu maar weer zo start met spuiten.
    Even kijken of alles rustig is.

Bij ons wordt dat standaard gedaan voordat je weer begint met spuiten.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Hoe gaat het nu?

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Kijk ik toevallig, toch een reactie haha! Gisteren was mijn test helaas wit 's middags en in overleg met de poli mocht ik gewoon starten. Heb nog wel gevraagd of er geen uitgangsecho nodig was (dat doen ze hier niet standaard bij aanvang van een nieuwe cyclus) maar dat was niet nodig. Nouja, verder wel last gehad van bruinverlies dus het zal wel goed zijn. Wij zijn vooral blij dat deze afschuwelijke ronde nu dan écht achter de rug is en ik heb heel wat vragen op papier staan die ik komende maandag wil meenemen naar de arts, waaronder hoe het komt dat ik al 2 weken non stop bloed verlies (om de 3 à 4 dagen wisselt het van rood naar bruinverlies een paar dagen en andersom) ondanks pregnyl. Ik denk dat ik ook ga vragen om utro vanaf de eisprong. Mijn gevoel zegt héél sterk dat ik dat wil proberen, weet niet waarom..
    Maandag dus eerste FM weer (dat is cd 11). Morgen is het alweer donderdag dus dat komt alweer dichterbij.. Deze ronde heb ik 32 dagen moeten spuiten en telkens gebeurde er NIETS, toen er opeens toch een follikel aangeprikt moest worden. Ik hoop op een wat meer stabiele ronde ;)

In elk geval bedankt voor het meeleven allemaal, dat doet me echt goed. Ik wéét dat ik geduld moet hebben, ik wéét dat ik er veel mee bezig ben, ik wéét dat alle emoties erbij horen en ik wéét echt ook dat het totaal geen nut heeft om het 'niet eerlijk' te vinden als je omgeving bij elke scheet zwanger lijkt te raken en daar mee te koop te lopen. Maarja. Toch voelt het soms zo en het is erg fijn dat er mensen zijn die dat goed begrijpen omdat ze hetzelfde meemaken :) Over het algemeen heb ik nog steeds vertrouwen in mijn lichaam en de artsen dus ik probeer positief te blijven!

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Hoe lang ben je al bezig?

8. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Wat jammer. Sterkte en succes! Ik kan me voorstellen dat je het spoor bijster bent, na zo'n verwarrende ronde. Hopelijk verloopt de volgende beter.

9. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Js meid. Er zijn zeker mensen die weten hoe t voelt.
    Heb 2.5 jaar en 2 miskramen en 5 iui met heel hoge dosis er voor nodig gehad om mijn meisje te krijgen. Ik weet wat je voelt, hoe bang je bent, hoe onrustig je wordt en hoe je niet weet of het ooit gaat lukken
    En ik kan maar 1 ding zeggen; doorgaan. Opstaan en doorgaan. Meer kun je niet doen en dan hopelijk ooit die positieve test. Want wonderen bestaan.
    Wij hebben een kind gekregen. En nu dus ineens weer in 1e ronde zwanger. Met idd utro vanaf eisprong omdat het maand ervoor weer in week 6 mis ging ( begonnen met utro in week 5, te laat dus) meid volg je gevoel. Deze zat bij mij 90% GOED. Ik wens jou alle kracht toe en wens voor jou een mooi einde aan deze vreselijke tijd xxx

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Nogmaals, súper bedankt voor de lieve reacties en bijzonder om te lezen hoe het uiteindelijk wél lukt. Dat moet een allesoverheersend, bijzonder gevoel zijn en ik hoop dat wij dat ook gaan meemaken.

Voor degene die vroeg hoelang we bezig zijn: we hebben in de zomer van 2014 besloten dat we we kindje wilden en zijn er toen gewoon heel relaxed voor gegaan, na ruim een jaar toch naar de huisarts en toen zijn we vorig jaar nov. bij de gynaecoloog beland. Pas afgelopen juni gestart met medicatie (vanaf toen ben ik ook rondes gaan tellen) maar in feite zijn we dus al wel zo'n 2,5 jaar bezig.

@ Meissie1001, woow wat een verhaal. Heb je ook eerder Pregnyl gezet na de eisprong? Zo ja, wat waren jouw ervaringen ermee? Fijn om te lezen dat de utro werkt voor jou. Ik ga zeker mijn gevoel volgen ;)!

Share This Page