Hallo, Even kleine situatie schets. Ik neem al 2 jaar geen anti conceptie omdat mijn vriend zich in 2012 heeft laten steriliseren. Wel 1 staal binnen gebracht om te controleren maar hij heeft nooit gebeld voor het resultaat. Ik heb het een aantal keer gezegd, op zijn eigen risico dus. Nu zijn we 2 jaar later en ik heb een vreemde maand achter de rug. Normaal schrijf ik alles goed op. Eisprong/ menstruatie. Ik heb heel harde buikpijn rond eisprong dus voel dit goed. Vorige maand natuurlijk vergeten om alles op te schrijven... maar wel vermoedelijk eisprong 15/12 of rond 22/12. Mijn vorige eisprong was rond 16 - 17 november, daarna dus vergeten opschrijven wanneer in ongesteld was (ik vermoed begin december). Begin vorige week tijdens het 'klussen' opeens heel hevige pijn in mn onderbuik. Ik lag dubbel van de pijn en dat duurder toch wel 10 minuten. Sinds de week van kerst had ik menstruatie krampen, pijnlijke borsten, geen bloedverlies. vorige week hetzelfde menstruatie krampen, pijnlijke borsten, op zaterdag klein beetje bloedverlies. Zondag vrij hevig maar niet als anders (in verlies dan echt taaie stolsel (baarmoederslijmvlies)? Nu gewoon helder bloedverlies, net alsof je een sneetje in je vinger hebt. Gisteren amper bloedverlies en vandaag is het zo goed als weg. Normaal gezien bloed ik minstens 5-6 dagen waarvan 2-3 vrij hevig. Duidelijk korter nu en tijdens menstruatie zelf geen krampen (normaal wel), enkel ervoor... 2-3 januari een testje gedaan van kv (2v5), niks te zien. Het is te zeggen, opgedroogd was/is er wel iets te zien. Maar dit is dus dé indroger waar iedereen het over heeft vermoed ik? Ergens weet ik wel dat ik niet zwanger zal zijn ondanks dat we 2 jaar geleden geen duidelijke uitslag hadden over het staal van mn vriend. Ik ga er na 2 jaar wel van uit dat de sterilisatie gewoon goed is gedaan.
Nee het is zo licht dat ik er geen foto van kan maken. Misschien best afwachten wat de komende weken zeggen. Als ik geen eisprong voel binnen een week dan nog een testje doen. Een sterilisatie bij de man hoort toch gewoon goed te zijn hé?
Herkenbaar Heb zelfs drie keer met de kruitvat 2v5 doen testen die positief waren Helemaal in shock waren we! Uiteindelijk na 9 welen ongesteld geworden Je kan zelf ook namens je man naar jet zh bellen zo heb je zelf duidelijkheid nu " maak " je je onbewust helemaal gek snap je?...
Ik heb vanmiddag toch nog een testje meegebracht van de supermarkt maar deze was negatief. Ook iets te zien na opdrogen maar eerder grijs dus indrooglijn. Ik heb wel bloedverlies gehad maar ineens na 2 jaar veel minder. Ik zal maar gewoon deze cyclus afwachten Heel raar want ik had er ook vrede mee genomen dat we maar 2 kindjes zouden hebben en toch als je opeens het idee krijgt dat je zwanger zou kunnen zijn.... dan kriebelt het weer. Vrouwen hé
Hoort wel ja maar toch ken ik twee jongetjes bij 2 verschillende stellen die ontstaan zijn na sterilisatie. Vandaar dat je ook even een staaltje inleveren moet en vooral ook even bellen
Ik heb hem er meer dan eens opgewezen dat hij moest bellen... tja je hoort het wel hier en daar eens maar toch denk je nooit dat het bij jezelf gebeurd hé
Ik wacht wel even deze week af. Pijnlijke borsten blijven, ondanks dat bloedverlies weg is... Ik deed deze namiddag een testje uit de superpmarkt (verity van Carrefour - ik woon in België). Er kwam wel een licht rozig streepje op maar denk toch dat het niets is. Het kwam net buiten de tijd. Lijkt me echt onmogelijk dat ik zwanger ben hoor
De testjes die ik tot hiertoe deed gaven allemaal indrooglijntjes. De laatste een pennenstreep met een waasje naast evengroot zoals de test lijn maar dus eerder pennenstreep. Ik ben wel 99.9999% zeker dat ik niet zwanger ben hoor maar pijnlijke borsten blijven. Ik wacht even deze maand af. moet binnenkort toch op jaarlijkse controle bij de gyn. Misschien heb ik wel een cyste ofzoiets want ik heb regelmatig steken rechts ter hoogte van eierstok. Niet handig dat zoveel testen indrooglijntjes geven... Iemand die weet welke WEL wit blijven bij negatief (mocht het ooit weer nodig zijn? KV niet, Carrefour ook niet,....
Dan blijft er een digitale test over van Clearblue. Geeft aan Zwanger of niet zwanger en geen gedoe met indroogstreepjes of tuurstreepjes!