hai ik had gister gebak gehaald voor thuis. nou blijkt er alcohol in te zitten zo'n APPEL NOG WAT VLAAI een halve. ik heb al een puntje gehad maar kan het nou kwaad,? ik vind het zo zonde om weg te gooien. mijn vriend is denk ik ook niet van plan om alles in zijn eentje op te eten. we krijgen verder voorzover ik weet ook geen visite meer van de week. wat moet ik nou doen? ik vind het best lekker maar eet het niet lekker op omdat ik weet dat er alcohol in zit. gr loesmari
Ik heb van de week ook iets gegeten bij de griek waar wijn in zat (is volgens mij al lang vervlogen!) Ik denk niet dat het veel kwaad kan, hoeveel alcohol zal er in 1 puntje taart zitten??? een paar druppels?
ja !! denk je dat? ik vind het zo lekker he ik had nog zo mijn best gedaan met lezen op de artikel dat ik geen alcohol me neemt en ja hoor wat doet moeders eentje met alcohol meenemen. ik wil elke dag wel een stukje kan dat dan geen kwaad.
zeg meiden een klein beetje kan geen kwaad hoor en je kleintje zal denken mmmm jam ken ik lekker op slapen niet meteen in de stress vallen als je een druppel alkohol binnen krijg stress is erger dan dat druppie fijne zwangerschap verder
alcohol verwerkt in gebakken taart is allaaaaaaaang vervlogen, dames toch dit WETEN jullie toch wellllllll hihihi
nou nee ik dus niet he!! het klinkt ook zo eng. maar als jij het zegt neem ik zometeen lekker nog een puntje. tijdens ATWT thnx idd geval voor de antwoorden liefs loesmari
ja dit is heel tegenstrijdig. Alcohol is nu ineens weer heel slecht voor je terwijl je eerst een glaasje wijn mocht. Ik neem aan dat het een klein percentage is wat er in zit. Als mijn vlees iet wat rauw is eet ik m ook gewoon op want dit schijnt in later stadia van je zwangerschap iets minder kwaad te kunnen. Geen iefstuk hoor maar een broodje warm vlees bv. En ja ik rook ook mijn sigaretje op zn tijd en dat is helemaal niet goed. Maarja dit is mijn mening hoor.
nou ik heb van mijn puntje genoten ja ik weet dat bepaalde dingen geen kwaad kunnen maar het blijft wel in je achterhoofd zitten van huhm zal ik dit of dat wel eten? maar goed het was idd geval verukkelijk