Lingerie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Kleding vinden lukt me wel, maar waar ik zo van baal: voor zwangere vrouwen is er geen enkel leuk stukje lingerie te vinden. Alleen maar van die ouwewijvenbh's (kan er geen andere omschrijving voor verzinnen) en van die eenpersoonstenten (lees onderbroeken) zonder kant of iets.

Gewone lingerie in een grotere maat zit niet lekker. Weet iemand waar je voor een redelijke prijs een beetje leuk ondergoed kan vinden?

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, je weet het wel leuk te omschrijven!
    ik kan geen andwoord geven op je vraag, echt geen idee waar en of dat te koop is.
    vind het idd ook vreemd dat in de bh's niet eens een beugel zit, zit dus voor geen meter!

ff googelen mss?
    aha gedaan.
    kijk eens bij http://www.lingerievoortwee.nl/

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Op die site was ik ook al een keer terecht gekomen. Heel mooie lingerie maar kijk es naar de prijzen :oops:

Ach, die paar maandjes kom ik wel door met wat minder aantrekkelijke lingerie :D

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is nog eens een goede site, zelf heb ik vrij grote borsten en ben ik altijd al veel geld kwijt aan een bh.
    Ga meteen wat bestellen! :D

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    phoe, dat is idd wel een beetje aan de prijzige kant....

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben ook altijd veel geld kwijt aan beha's omdat ik maat 70E heb en nu dus door de zwangerschap 70G :confused: Ik ga altijd bij een lingeriezaak voor grote maten, daar hebben ze heel veel keus wel gemiddeld pas vanaf 50 euro. Ik heb 1 gewone beha 70G gekocht en een voedingsbeha 70G. De voedingsbeha is idd zonder beugel maar hij zit perfect en geeft veel steun. Ook geeft hij veel steun onder kleren, mijn borsten vallen heel mooi, ook onder strakke truitjes. Dus volgens mij als de maat goed is maakt het niet zoveel uit of er een beugel inzit!
    De winkel waar ik ga is Naron maar ik weet niet waar ze nog meer in nederland zitten ;)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb van mezelf ook al mega melkflessen, dus als ik straks wat verder in de zwangerschap zit, ben ik bang dat ik de lol ook nog op kan :confused:
    Ik zal zo eens gaan kijken op die website.
    Ik ben bang dat ik straks tóch van websites afhankelijk ben, want hier in Almelo is geen enkele fatsoenlijke lingerie winkel voor mensen met een maatje meer.... :( Ik kan nu al bijna geen fatsoenlijke, leuke, sexy BH's enzo vinden....

*zucht*.....

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    whaa dat is idd wel erg prijzig!! 30 euro voor 1 miezerige onderbroek...pfff sorry dat is echt een beetje boven mijn budget (ondanks dat er veel moois tussen zit)

groetjes Debby

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    mooie lingerie maar.....duur!

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja die sites had ik ook gezien, maar ze zijn wel ontzettend duur. Ik ga maar maat tent bestellen in de opruiming bij de Wehkamp denk ik, dan heb ik nog wat...

11. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik zou nooit een beha bestellen zonder te passen. Zeker als je een maatje meer hebt zou ik me laten adviseren in een goede winkel.

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou ik heb maar D, dus dat valt wel mee. Maar bij Wehkamp stond er niks leuks bij.

13. Maychodo

Maychodo Lid

27 mrt 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    tja het is moeilijk

14. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Ik heb er eentje van het merk Anita, met beugel! Echt mooi is íe niet vind ik, maar hij zit wel onwijs lekker. Ik heb cup E en staand werk en dan is een beugel echt superfijn.

Deel Deze Pagina