Hoi meiden! heb een vraagje aan jullie.. wie van jullie heeft ervaringen met onder controle staan bij de gyn.. ? ik ben nu zelf 3 keer geweest ( 12 weken nu ) en tot nu toe nog elke keer echo gehad... nu vroeg ik me af of jullie weten of je dit elk bezoek krijgt of dat niet..? of wat zijn jullie ervaringen daarin? Vind het zo raar om te vragen eerlijk gezegd aan de gyn zelf.. bedankt voor jullie reacties alvast! liefs
ik sta nu voor de 3e keer onder controle bij de gyne, bij de 1e zwangerschap was het elke controle een echo. Bij de 2e zwangerschap waren de ziekenhuizen hier samen gegaan, dus had je sommige controles ipv bij de gyne bij de VK van het ziekenhuis, en dan kreeg je geen echo. Maar tot nu toe zowel bij de gyne als de VK van het ziekenhuis gewoon echo gehad met de controle. En normaal is het ook zo dat je elke controle een echo krijgt bij de gyne
Oke.. dankjewel!! Was er al ff benieuwd naar.. zou natuurlijk alleen maar leuk zijn als ik dat ook krijg! Maar als jij zegt dat t normaal is bij de gyn .. geloof ik je gelijk! hardstikke leuk! Bedankt voor je snelle reactie! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap.. gaaf hoor de derde!!
Ohw wat geweldig zoveel echo's!! Leuk joh... ben heel benieuwd hoe t bij mij zal gaan.. maar volgens mij heb je indd meer echo's bij de gyn omdat hun gewoon een apparaat paraat hebben staan zeg maar ... Leuk vooruitzicht!!
Hier maakt de gyn ook iedere keer een echo maar om de keer heb je de vk van het ziekenhuis en die doen geen echo bij ons.
IK sta ook bij elke zwangerschap onder controle van de gyn en krijg bij elke controle standaard een echo. Bij deze zwangerschap zit ik denk op 20 echo's tot nu toe...
Hoi Naampje! Nog bedankt voor je felicitatie. We zijn er ook erg blij mee de 3e zwangerschap, hadden het niet zo snel verwacht Hoeveelste zwangerschap is het voor jou ? Denk dat een gyne ook altijd of bijna altijd een echo doet omdat er natuurlijk een medische reden is waarvoor je bij de gyne loopt, dus die houden je altijd extra goed in de gaten. Ik heb tot nu toe 3 echo´s deze zwangerschap, en mag nu over 3,5 week weer bij de gyne en over 5 weken voor de 20 weken echo Altijd weer spannend. Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat alles goed mag gaan!
Hier ook elke keer een echo maar moet zeggen dat het wel speeeed echo's zijn. Echt maar 2 minuten ofzo. Maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he?
hoi maaike Dit is mijn eerste zwangerschap.. dus heel spannend allemaal! Ben blij dat ik vandaag de 12 weken heb gehaald.. en dacht nu is alle onzekerheid voorbij.. maar nu denk ik alweer. als het maar wel gezond is.. en alles erop en eraan zit en zoals t hoort! pfff.. zorgen!! nu al!! haha! Maar inderdaad... ik hoop ook dat alles goed mag gaan.. en ook bij jou!! Zo bijzonder de derde .. en ook al sneller dan verwacht.. helemaal mooi toch!!? Hoop dat ik er ook 3 mag krijgen net als jij Geniet ervan! ik mag trouwens morgen weer naar de gyn.. dus ga zien of ik ook n echo weer krijg! liefs naampje!
ik moest om en om, dan gyn, dan weer verlos in zh. Had wel elke keer echo en als ze er dan mooi op stond dan drukte ze snel ff af en had ik er weer een mooie foto bij Vond zo erg fijn om te zien dat alles goed ging.