Zo vreselijk zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klijntjuh, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Pfff.. even van me afschrijven!

Ik ben het echt helemaal zat.
    Het is niet dat ik aan het afwachten ben tot hij komt, verder niets te doen heb, en niet kan wachten tot ik hem zie.. maar echt lichamelijk!

Ik loop al zo lang met krampen, harde buiken, enz enz.
    Slaap voor geen meter meer door buikpijn, kramperige benen, continue plassen enz.
    Hier krijg ik weer hoofdpijn van.

Gister leek er toch echt iets door te zetten.. zondagavond had ik 2x een flinke wee.. en gister de hele dag menstruatieachtige krampen die steeds heviger werden, tot we savonds 2,5 uur lang om de 10-15 min een wee konden timen.
    Bekaf ging ik uiteindelijk weer naar bed (had even mijn vluchttas klaargemaakt voor de zekerheid ;) ) en toen zakte het toch weer weg..
    weer voorweeen dus.

Nu vandaag de hele dag maar gerommel, wel weer wat slijm verloren (zondag en maandag ook) weer diaree, en veel menstruatie-achtige krampen.
    Maar meer niet...
    Zit nu met ongelovelijke hoofdpijn (heb al 2 paracetamol op)

pff.. als ik nog een paar weken zo door moet ben ik echt niet blij!! hopelijk zet het dan maar gewoon door!
    sorry.. maar moest even klagen. ;)

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ach meis!!!!
    Zie dat we bijna even ver zijn.
    En ik ben het ook aardig zat hoor kan ik je vertellen. Bij mij rommelt het sinds gister erg.. krampjes etc.. maar zet ook niet door.
    VK zegt dat dit voorweeen zijn, maar het niets te betekenen heeft en het zomaar nog eventjes 5wk kan duren.. MY GOD, NEEE!! ha ha.
    Nee daar zit ik ook echt niet op te wachten. Ik heb de hele tijd al het gevoel gehad dat ze eerder komt, dus dat moet ook gewoon!!
    Bij elk steekje of krampje denk ik nu ook echt, ojeee.... maar zoals ik al zei zet het niet door helaas :(.
    Van mij mag ze gewoon komen nu :D.

Nou meis... hopen dat onze kindjes zich snel laten zien.. en probeer lekker rustig aan te doen!
    Knuf

3. MissT

MissT Niet meer actief

ps. Leuk! Ik zie dat je ook uit Gouda komt :D

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik doe even mee met jullie zwangerschapsduur... Ik ben nu 37 weken en 3 dagen, en het voelt heel dubbel... Weken maar dan ook weken lang heb ik gedacht; ik wil ze het liefste zo snel mogelijk bij me hebben! Alles staat er klaar voor, wij kijken er enorm naar uit, maar sinds dit weekend heb ik ineens zo iets van "Hey, wacht eens even, als ze nu komt, dan ben ik niet meer zwanger" en bij mij zijn de laatste weken juist een stuk minder zwaar als de middelste periode ( Door bekkenklachten, nu voelt het lichamelijk veel beter )

Maar bij elk krampje en pijntje ( En dat zijn er ineens heel erg veel, inderdaad lage rugpijn en flinke pijnen in mn baarmoedermond ) denk ik; zal het dan nu gebeuren? Gister avond ben ik ook om 20.00 al naar bed gegaan, ik was zo bek af en had flink last van krampen in mn buik dus ben maar gaan douchen en vroeg naar bed, want ik bedacht me; als de bevalling zou beginnen, ben ik nu echt te bek af om het te kunnen! En dat heb ik vanavond weer ( Dus morgen moet ik echt een middagdutje doen... )

Het vervelende vind ik dat je niet weet wanneer, hoe en waar je bevalling begint. Elk ander iets in je leven wat zo belangrijk is, kan je op het moment presies opschrijven, en dan is een examen, een diplomering, een rij examen, een huwelijk etc nog niet eens zo ingrijpend als de geboorte van je kindje! Wat dat betreft zijn die 5 weken dat je 'mag' bevallen wel erg lang he?...

Nog even meiden! We zijn er hopenlijk bijna...

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    ja, das zo naar :( het gewoon niet weten wanneer!

we kunnen het he? ;)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zei net tegen mn man; als ik het nou over een andere boeg gooi en zeg "Kleintje, blijf nog even lekker een paar weken zitten", zal ze het dan doen? Is het proberen waard toch? Ze mag van mij opzich al wel komen, maar mn ouders zijn pas 10 november terug in Nederland en die wil ik wel direct dezelfde dag kunnen bellen en zien!

Maar.... Tot nu toe kan iedereen het, dus wij ook!! Mn schoonzussen hebben vrij grote gezinnen, een gezin van 4 en een van 5 en een met de 5e op komst dus dan kan ik toch ook wel 1 klein meisje krijgen?!

7. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hier nog eentje die het vrij beu is!
    Vandaag bij de vk zei ik dat ik emotioneel vrij ver op ben. Toen stelde ze voor om te kijken ofdat ze kon strippen!!!
    Helaas, dit was nog niet mogelijk omdat de kleine nog niet vast lag in de bekken.
    Dus noodgedwongen toch nog rustig afwachten!

8. misa

misa Niet meer actief

Dat is wel vervelend ja.. Echt de laatste loodjes dus. Nou meid, hou vol!! Straks dan heb je zo'n super lief klein schatje in je armen en dan weet je helemaal waarvoor het was.
    (tenminste, dat zeggen ze: dit is ook mijn eerste ;) hihi)

Ik duim voor je dat het snel zover is!

Deel Deze Pagina