Welke dag starten ovu

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mammaaa, Oct 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Nou helaas net ongesteld geworden.. (zat erop te wachten gister omowit getest)
    Vanaf komende maand wil ik serieus met de ovulatietesten bezig gaan. Maar ik kan wel wat tips gebruiken.

Wanneer starten? (Zie hieronder mijn cyclus)
    Welke testen? (Ik dacht aan sensitest)
    1 of 2 x per dag?

Alvast bedankt! :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,038
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou vanaf dag 11 gaan beginnen en gewoon 1x perdag rond 11 uur.
    Zodra hij al heel donker wordt (maar nog niet posi) dan 2x per dag testen :)

Ik hoor goede verhalen over de zwanger en kids ovutesten. Die schijnen goed te kunnen knallen.

Maar dan geen zwangerschapstesten erbij bestellen want die geven heel veel valse strepen ;)

Mammaaa likes this.
  3. Nerotje

Nerotje Actief lid

Oct 20, 2015
    193
    37
    28
    Ik zou dan ook op dag 11 starten met 1 keer per dag testen.
    Uitgaande van je kortste cyclus zou je dan op dag 13 tot 15 positief kunnen testen.
    Zou dan ook 2 keer per dag gaan testen.
    Ik ben super fan van sensitest, goedkoop en altijd goed mn ei kunnen vinden.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik ben ook positief over de sensitest. Ik begon zelf op dag 8 maar meer omdat ik bank was om mn ei te missen. Mijn cursussen waren rond de 30/31 dagen.

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Inderdaad dag 11 beginnen. Zelf zwanger en kids dipsticks gebruikt, vond ik wel duidelijk wanneer deze positief was

6. Feline31

Feline31 Bekend lid

Feb 11, 2017
    927
    588
    93
    Ik gebruik zwanger en kids. Super fijn!
    Ik heb een langere cyclus dan jij maar ben al op dag 10 begonnen. Gewoon omdat ik het leuk vind :)

Share This Page