overstappen van bank.. maar naar welke bank??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wij zitten nu bij de rabobank. Maar het kantoor zit te verweg en heeft van die stomme openingstijden dat als ik er is een keer in de buurt kom het nooit open is. En de app werkt voor geen meter sinds hij vernieuwd is.

We kunnen kiezen uit de SNS, ABN, ING en de regiobank.

Iemand ervaring met deze positief of negatief?

2. xchristina

xchristina Actief lid

26 nov 2013
    108
    0
    16
    Mag ik vragen wat je nog in zo'n kantoor te zoeken hebt ? Ik ben al 10 jaar niet binnen geweest bij mijn bank . Ook rabobank toevallig .

En de nieuwe app . Tsja . Hier werkt hij erg goed . Wat is er precies mis mee ?

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik moet regelmatig geldstorten. Of een groot bedrag opnemen boven de 250 euro.

De app loopt 100x vast en ik kan op mijn telefoon niet meer via ideal betalen met de app.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb ook problemen met de app, maar gisteren geüpdate en nu lijkt het beter gelukkig....

Verder geen advies, zitten dus bij rabo. Volgens mij zijn alle opties prima

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Opnemen boven d 250 euro kan je zelf instellen dacht ik :)
    Ja geld storten is dan wel wat lastig..

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Zitten bij de abn

Muntgeld tot 49 euro is gratis storten
    Brief geld 6x per jaar gratis daarboven betalen

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Je kunt je limiet wel verhogen maar dan moet je nog steeds bij een rabo automaat pinnen en er is er hier nog maar een die op 10 minuten met de auto rijden is maar midden in het centrum staat zodat je nog betaald moet parkeren ook

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

SNS is een echte internetbank. Contant geld storten, hoe raar ook, kan daar helaas niet meer. Bekijk hun website maar eens. Zitten zelf ook bij SNS en dit vinden wij een groot nadeel van hun.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vond en vind ik ook idd. Heb ook bij de SNS bang gezeten, maar alleen al om deze reden zou ik er nooit meer naar toe gaan.

Ik wil menselijk contact kunnen hebben als ik een vraag heb (pas nog over onze rekeningen). Over de telefoon vind ik niet altijd even handig of fijn.

Ik vind de ING fijn. Daar zitten we nu. Die zou ik aanraden.

Heb ook nog 1 rekening bij de ABN maar daar vind ik het personeel hier niet zo prettig.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier ABN en ben er hartstikke tevreden over . Werkt ook hartstikke handig met de app

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben zowel bij rabo als abn gezeten, en nu zitten we bij ING, dit laatste bevalt ons erg goed. Rabo vonden wij erg onvriendelijk en abn eigelijk ook.

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Je kunt wel bij een gwk punt storten zag ik net op de site. En menselijk contact kan toch ook? Ze hebben toch winkels?

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier overgestapt van de SNS naar de ING , ook omdat de winkels heel langzaam verdwenen & je geen geld kon storten.

Erg tevreden over de ING :)

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zit al jaren bij ING en heel erg tevreden.

15. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik ben heel erg tevreden over de RegioBank. Ze hebben ook een mooie rente op onze spaarrekening, toch lekker meegenomen.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nu je het zegt, klopt ja er zit hier nu een winkel. Geen idee of dat hetzelfde inhoudt (apart voor een gesprek kan zitten bijvoorbeeld) maar tijden heeft dat er niet gezeten en kon je nergens terecht.
    Maar goed al met al vind ik ING nog steeds fijner :)

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

ING app is erg fijn en je hebt geen ander apparaatje ofzo nodig gewoon je pincode. Kantoor kun je ook prima terecht. Ik ben er tevreden mee. Overschrijvingen gaan ook altijd snel en toeslagen enzo zijn er ook altijd vroeg volgens mij omdat de overheid ook met ING werkt.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zitten sinds een jaar of 2 bij de Regiobank. Bevalt echt super! Is ook een accountantskantoor die meer voor ons regelt.
    Lekker persoonlijk. 'Goede' rente voor zover dat er tegenwoordig nog is 😂

19. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Hoekbank?

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben zelf heel erg tevreden met de ING. Behalve dan w.b. de spaarrentes, maar die is slecht bij alle banken.

Deel Deze Pagina