Is er hier iemand bekend met 'vleesbomen'? Ik ben benieuwd of je dan evengoed zwanger kunt raken? En eigenlijk ook of vleesbomen klachten geven? Ik heb dus helemaal geen klachten, maar wel een buik die eigenlijk altijd vrij opgeblazen is. Oke, er zit ook een behoorlijke vetrol.. , maar daarbij is ie ook vaak hard vanaf mijn maag. Soms lijk ik wel 3 maanden zwanger... Iemand ervaring hiermee?
Hoi San, Ik heb dat harde gevoel ook in de maag als ik er op druk, net onder mn borsten zeg maar. Mijn buuf heeft vleesbomen gehad en die heeft daar wel degelijk last van gehad. En of je dan wel zwanger kan raken weet ik niet... Liefs Nies
Ik kan je geen antwoord geven helaas... Maar voor iemand die 'ff' afstand neemt van het zwanger worden, stel je wel een enge vraag hoor! brrrr... zou er niet aan moeten denken iig.
een vriendinnetje van mij had het. Je merkt het vooral aan heel heftig ong worden. het heeft geloof ik effect op zwanger worden.
Klopt, heel veel vrouwen hebben ze zonder het te weten. Alleen als je tussendoor vaak bloedverlies hebt moet je even langs de dokter. Heb vorig jaar een inwendige ego laten maken omdat ik krampen, pijn en soms wat bloedverlies had. Maar alles was goed bij mij, waarschijnlijk toch iets met m'n eisprong te maken gehad. De gynacoloog zag alleen een klein vleesboompje. Vroeg toen nog of het kwaad kon bij evt. zwangerschap, nee dus! Groetjes; Cindy
Ja das wel waar he? Maar mijn dikke buik riep bij mij eigenlijk het idee van een vleesboom op.. Ik heb alleen absoluut geen klachten qua menstruatie enzo.... Dus het zal wel gewoon lucht zijn ofzo... Op internet kon ik het niet zo goed vinden wat ik bedoelde, dus ik dacht....nu ik hier toch ben...ik vraag het gewoon ff aan jullie.... Maar even voor de goeie orde....ik neem absoluut geen afstand van het zwanger worden hoor! Maar wel even van de tempkaartjes en aanverwante eisprong-detectors...
Ik weet eigenlijk niet zo veel van vleesbomen af. Wellicht vind je meer informatie onder de benaming "myomen".
mijn moeder heeft vleesbomen gehad. had er behoorlijk last van en uiteindelijk besloten om haar baarmoeder te verwijderen.
http://www.vleesboom.nl/site/index.php? ... &Itemid=27 Kijk hier maar eens San, ik ben begin 2006 opgenomen geweest in verband met verdenking vleesboom. Zit er dus niet, blijkt ovulatiepijn te zijn. Op deze site kun je aardig wat vinden. Ik heb er veel van geleerd.
een collega van mij had een vleesboom die niet goed bleek te zijn tijdens haar zwangerschap die hebben ze in rotterdam toen weg gehaald tijdens de zwangerschap hoe en wat weet ik verder niet meer
Dat bedoelde ik er ook mee San Maar zeker daarom vond ik het ff zo'n vraag van: Help ik denk dat.... ? Snap je? (zo'n after-egg vraag als je begrijpt wat ik bedoel)
Als je denkt dat je buik dik is van een vleesboom dan moet het al een behoorlijk grote vleesboom zijn. Denk maar wanneer je buik pas dik wordt van een zwangerschap. Daarbij zit je baarmoder zo diep in je bekken dat voel je echt niet zomaar van buiten, tenzij je misschien heel mager bent en de vleesboom groter dan 10 cm is. Een vriendin van mij is nu zwanger en bij de echo is een vleesboom ontdekt, het maakt niet uit, ze doen er niets mee.
misschien een stomme vraag hoor... maarre wat is eigenlijk het verschil tussen een cyste en een vleesboom
Een vleesboom zit in de wand van de baarmoeder en is massief, een cyste is gevuld met vocht. Cyste zit meestal op de eierstok en niet in de baarmoeder.